2012-02-20, 23:02
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Haha fyfan va oschysst av dem när kvinnan i Abisko öppnade dörren, och får höra "Hej, vi kommer från postkodmiljonären. Nä, vi skojar bara!"

Nej det var bara normal folkhumor, tyckte killen som tankande traktorn var rätt skön, , Typ: "är du duktig på att backa med släpvagn,- Ja för fan"
Citera
2012-02-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Pratade de inte om den snubben i något av de avsnitt som varit? Att snubben hade åkt och köpt bordet och tagit med det på tåget för att iskallt räkna med att folk kommer hjälpa honom. Om de inte pratat om det så hörde jag det på ett tåg i veckan

Det stod i SJ:s tidning KUPÉ. De svarade lite snabbt på några frågor och då tar de upp det.
Blev också påmind av det.

EDIT: Så här mycket fritid har jag. På sidan 95 är det jag menar.
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=4f5x5vxn&gInitPage=1
Citera
Medlem
Herr gurkas avatar
Oj vad programmet växt på bara tre avsnitt! Man får se mycket mer av dynamiken mellan F&F och klippningen är så mycket lugnare. Sköna idéer och skönt folk. Bättre än hundra höjdare i min mening.
Citera
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittelitt
Haha kan ju älska surgubben i lule, så jävla huvudet på spiken.. Någon som förresten vet om lekstugan plockats bort eller fått stå kvar?

GPS koordinater på stugan -tack
Citera
2012-02-20, 23:07
Medlem
Puertis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Jag håller med. Fredrik är helt klart den trevliga och folkliga av dessa herrar. Dock den undergivna, och märks att Filip helt klart är dominant och försöker styra och ställa rätt mycket.

Well, Fredrik må vara aningen trevligare än Filip, men Fredrik har å andra sidan någon slags störning/social fobi eller någonting liknande. Detta har han själv sagt att han har problem med, trots att det kan vara rätt svårt att tro det när man är så pass framgångsrik i TV-branschen som han nu dock är. Detta, i kombination med att Filip är otroligt social, öppen och duktig på att skapa samtal med slumpmässigt utvalda personer, gör att rollerna framstår som sådana. Möjligt att Filip är aningen mer dominant än Fredrik också, men tror det snarare beror mer på ovanstående aspekter.
Citera
2012-02-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick

Någonstans efter E10'an vid Björkliden skulle jag tro:
http://maps.google.se/maps?hl=sv&cp=10&gs_id=29&xhr=t&pq=bj%C3%B6rklide& gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1920&bih =930&um=1&ie=UTF-8&q=bj%C3%B6rkliden&fb=1&gl=se&hq=bj%C3%B6rkliden& cid=0,0,5554036229529261367&ei=YMRCT6C7Mu-Q4gS0ouGPCA&sa=X&oi=local_result&ct=image&sqi=2&ve d=0CBkQ_BI
Citera
2012-02-20, 23:18
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Den var väll alldeles nedanför Björklidens camping typ.
Citera
2012-02-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
De sa väl bara nej till att låta F&F följa med?

Jag tycker att dem hade en "vi-vill-inte-vara-med-i-TV"-aura (som Filip skulle ha uttryck det). Jag har svårt att tro att de faktiskt skulle vilja vara med på TV.
Citera
2012-02-21, 00:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Det stod i SJ:s tidning KUPÉ. De svarade lite snabbt på några frågor och då tar de upp det.
Blev också påmind av det.

EDIT: Så här mycket fritid har jag. På sidan 95 är det jag menar.
http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=4f5x5vxn&gInitPage=1

Aha ja jag visste väl att jag hört eller rättare sagt läst det på ett tåg
Citera
2012-02-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maccan1234
Så vitt jag vet så är det i alla fall inte olagligt att filma personer mot deras vilja och sedan sända det i TV. Om det är omoraliskt kan man ju däremot diskutera.

Verkar ju väldigt konstigt. Om dessa två personer som filmades kanske uppfattas som tråkiga/tjuriga eller något liknande så kanske deras omgivning behandlar dem negativt efter att ha sett dem i TV. Jag menar, det kan ju inte vara okej att få stämpeln som tråkig nejsägare in resten av sitt liv bara för att man råkade hamna på TV ofrivilligt.
Citera
2012-02-21, 00:27
Medlem
Jag är en av dom som har tröttnat rejält på Filip och Fredrik. Tycker de aldrig gör något roligt mer. Jag förstår inte hur de lyckas vara kvar i tv rutan.
Citera
2012-02-21, 00:28
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Är det bara jag som tycker att Fredrik blir mer och mer den "folklige" utav dem? Känns som Filip börjar tycka han är lite för "stor" för Sverige på något sätt. Bara en känsla jag fått. Fredrik verkar itne vara lika sprallig som han var innan heller.

Jo det stämmer nog rätt bra. Men Fredrik är utan tvekan den mest otrevlige av dem när han blir full
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in