Är det bara jag som tycker att Fredrik blir mer och mer den "folklige" utav dem? Känns som Filip börjar tycka han är lite för "stor" för Sverige på något sätt. Bara en känsla jag fått. Fredrik verkar itne vara lika sprallig som han var innan heller.
Är det bara jag som tycker att Fredrik blir mer och mer den "folklige" utav dem? Känns som Filip börjar tycka han är lite för "stor" för Sverige på något sätt. Bara en känsla jag fått. Fredrik verkar itne vara lika sprallig som han var innan heller.
Jag håller med. Fredrik är helt klart den trevliga och folkliga av dessa herrar. Dock den undergivna, och märks att Filip helt klart är dominant och försöker styra och ställa rätt mycket.
Självklart kommer det en kille och bär på ett bord som han ska ha med på tåget. Varför skulle det inte komma en kille med ett bord?
Pratade de inte om den snubben i något av de avsnitt som varit? Att snubben hade åkt och köpt bordet och tagit med det på tåget för att iskallt räkna med att folk kommer hjälpa honom. Om de inte pratat om det så hörde jag det på ett tåg i veckan