2012-03-12, 23:16
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marijachi
Bokstavligen slänga pengar i sjön. 10 papp för att få ut en sopa ur badrummet och 26 för att köra upp ett sketet tivoli från göteborg, för vad? Dessa pengar hade kunnat köpa mat åt döende barn. Sista gången jag kollade på skiten.

Nigga please...

http://2.bp.blogspot.com/_1PbrMHuiS_k/TQgLsl-a3DI/AAAAAAAAAM8/raFNnXO_40U/s1600/nigga-please.jpg
Citera
2012-03-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacewalker
Varför?
För att det ser ut som alla andra små föredetta bruksorter i värmland.
Citera
2012-03-12, 23:21
Medlem
datoriprograms avatar
Haha, fyfan vad roligt "spioneriet" var. Älskar när deras personligheter krockar på ett så skönt sätt.
Citera
2012-03-12, 23:28
Medlem
Spacewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waxveasle
För att det ser ut som alla andra små föredetta bruksorter i värmland.

Haha, lite efterbliven är jag kanske.
Men fortfarande vilken som helst duger, måste bara dit och se det med egna ögon.
Citera
2012-03-12, 23:37
Medlem
oompalompas avatar
Ja oj måste vara jobbigt när han var kraftig "förut"

ne men undra hur han såg ut då ? kan inte ha varit roligt
Citera
2012-03-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacewalker
Haha, lite efterbliven är jag kanske.
Men fortfarande vilken som helst duger, måste bara dit och se det med egna ögon.
Ha ha ok. Det är bara att ta sig en roadtripp längs vänern och stanna till på alla småorter så får du se många hålor.
Citera
2012-03-12, 23:41
Medlem
datoriprograms avatar
Det här programmet är lite magiskt. Känns livsälskande på ett skönt vis.
Citera
2012-03-12, 23:41
Medlem
Citat:
Bokstavligen slänga pengar i sjön. 10 papp för att få ut en sopa ur badrummet och 26 för att köra upp ett sketet tivoli från göteborg, för vad? Dessa pengar hade kunnat köpa mat åt döende barn. Sista gången jag kollade på skiten.

Lägg av din pessimistiska apa, det är underhållning och det är just utspårande som gör det kul att kolla på Gå tillbaks till etttan och "Så ska det låta" ist, Där händer det aldrig något oförutsett.
Citera
2012-03-12, 23:43
Medlem
Spacewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waxveasle
Ha ha ok. Det är bara att ta sig en roadtripp längs vänern och stanna till på alla småorter så får du se många hålor.

Tack för tipset
Citera
2012-03-12, 23:45
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:

Tänk på att det säkerligen är tagen från budgeten. Det är inte pengar i sjön, eftersom det är pengar till underhållning. Det måste vara ett hyfsat billigt program att göra, och jag anar att de har mycket pengar "över".
Citera
2012-03-12, 23:52
Medlem
Citat:

Leif kanske skänker pengarna till döende barn.
Citera
2012-03-12, 23:56
Medlem
Kul när dom skulle "spionera" på tjejen där.
Filip gick lungt och sansat medans Fredrik sprang omkring helt speedad, tyckte det var riktigt kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in