2012-02-07, 21:11
Medlem
kevinhoflands avatar
"Jag har inte råd och ha flickvän"

Citera
2012-02-07, 21:14
Medlem
Blockchoklads avatar
Blir förhoppningsvis bara bättre och bättre när de blivit varma i kläderna. Kommer definitivt kolla nästa vecka!
Citera
2012-02-07, 21:17
Medlem
Bra som vanligt när ff gör TV. De borde dock åka till rosengård eller liknande för berikande möten.
Citera
2012-02-07, 21:40
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piggy2
För första gången någonsin på flashback så kan jag faktiskt tala om att jag känner till den smalare tjejen rätt väl. Skulle kunna säga en hel del men något i mig håller tillbaka det värsta. Men hon har iaf vad jag vet aldrig arbetat i hela sitt liv och varit konstant sjukskriven för olika åkommor, bland annat olika typer av överkänslighet och trötthetssyndrom.

Fick också lite den känslan…
Citera
2012-02-07, 21:57
Medlem
Klobbs avatar
Jag antar att det inte bara var jag som satt och fantiserade hela programmet igenom, var F&F skulle hamna om de följde med mig?
Citera
2012-02-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Sångmupparna var ju verkligen ohyggligt fula.

Du skulle ha sett den opererade tjejen när hon bodde i Västerås.

Kul för henne att det ordnat upp sig, för i Västerås hade hon det inte lätt.
Citera
2012-02-08, 00:20
Medlem
robomans avatar
http://www.kanal5play.se/program/play/farvifoljamed-s01e02-preview

En kvart av andra avsnittet. Även detta avsnitt inleds med en fantastisk karaktär som känns nästan för bra för att bara vara slumpen som leder dem till. Eller vad säger ni?

EDIT: Men det roligaste är ändå Filips hesa röst!

EDIT 2: Det här avsnittet tycker jag verkar bättre. De nappar på det som verkar intressant och gör avstickare för att visa sköna grejer. Det tjänar programmet på!
Senast redigerad av roboman 2012-02-08 kl. 00:25.
Citera
2012-02-08, 00:27
Medlem
Utanbildnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
http://www.kanal5play.se/program/play/farvifoljamed-s01e02-preview

En kvart av andra avsnittet. Även detta avsnitt inleds med en fantastisk karaktär som känns nästan för bra för att bara vara slumpen som leder dem till. Eller vad säger ni?

EDIT: Men det roligaste är ändå Filips hesa röst!

EDIT 2: Det här avsnittet tycker jag verkar bättre. De nappar på det som verkar intressant och gör avstickare för att visa sköna grejer. Det tjänar programmet på!

Tack för länk!
Citera
2012-02-08, 01:05
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Bra som vanligt när ff gör TV. De borde dock åka till rosengård eller liknande för berikande möten.

Jag betvivlar inte att de kommer hamna i hos någon somalisk/irakisk familj hos någon av storstädernas miljonprogram, de vill gärna visa upp den sidan av sig själva också. Filip & Fredrik är ju en extremt stark motvikt mot Sverigedemokraterna och allt de där som man kan komma.
Dessutom kan de hantera alla människor, kanske inte en medlem i Black Cobra men den vanlige meborgaren i Rosengård, även om denna talar dålig svenska - det tror jag de fixar. Finns ju inte någon, mer än kanske en norrman i Oslo, som de inte funkar ihop med.
Så va de någon i 100 Höjdare som bara gillade Filip också om jag minns rätt.

Angående programmet tycker jag det det var rätt kasst. Det är lite Facebook-generationen som målgrupp fast med äldre människor, folk flashar med sina ointressanta liv.
Men visst är de bra programledare, utan Filip & Fredrik hade programmet varit en direkt katastrof.
Citera
2012-02-08, 02:16
Medlem
Martin-Daniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag betvivlar inte att de kommer hamna i hos någon somalisk/irakisk familj hos någon av storstädernas miljonprogram, de vill gärna visa upp den sidan av sig själva också. Filip & Fredrik är ju en extremt stark motvikt mot Sverigedemokraterna och allt de där som man kan komma.
Dessutom kan de hantera alla människor, kanske inte en medlem i Black Cobra men den vanlige meborgaren i Rosengård, även om denna talar dålig svenska - det tror jag de fixar. Finns ju inte någon, mer än kanske en norrman i Oslo, som de inte funkar ihop med.

Angående programmet tycker jag det det var rätt kasst. Det är lite Facebook-generationen som målgrupp fast med äldre människor, folk flashar med sina ointressanta liv.
Men visst är de bra programledare, utan Filip & Fredrik hade programmet varit en direkt katastrof.

Norrmannen gillade bara Fredrik, vilket gjorde att Filip blev helt utstött och kände sig miserabel. Fredrik var den ända som kunde göra sig förstådd då han drog till med en svenska med norsk dialekt som hette duga. Fruktansvärt roligt enligt mig.

Jag tvivlar inte heller på att FF kan klara av en intervju med en vanlig Rosengårdare, se bara på "körkortsturken" liksom.
Citera
2012-02-08, 08:15
Medlem
vodkasvullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Känns tråkigt att behöva dra in politik i ett sådant här program. Chansen (risken?) att de träffar på och följer med en invandrare är väl ganska stor med tanke på att de utgör en ganska stor del av vår befolkning just nu, sen vad gemene man tycker om det är en annan femma.

Förövrigt gillade jag programmet och tror starkt på det här. Det är precis så här F&F ska jobba, inte i en studio med stela och TV-vana människor. Jag gillar generellt sett reseprogram (inte När & Fjärran) och extra roligt tycker jag det är när det utspelar sig i Sverige som jag faktiskt tycker är ett väldigt vackert land, klimatet till trots.
Citera
2012-02-08, 17:21
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Varför ändra på en klassisk Filip och Fredrik-tid?

Vadå klassisk? Det är väl bara breaking news som gått kl 22?

Och det programet hade ju inte sådär jättehöga tittarsiffror så det om något borde isåfall vara en anledning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in