2011-05-23, 09:46
Medlem
ska försöka förklara så gott jag kan.
Har en torrfläck på ollonet, inte så stor, jag använde sån kräm som man använder för torra händer på fläcken. Och då går det torra delen bort och blir istället, glänsande hud fläckvis.

Det kliar inte, det stör mig inte det gör inte ont eller något sånt!
Vad kan det vara för fel?
Är ganska orolig. tack
Citera
2011-05-23, 09:49
Medlem
haft oskyddat sex med någon random? hon kan ha haft något lurigt
Citera
2011-05-23, 09:52
Medlem
Det har jag, fast det var för 3 månader sen, och jag har fått de här problemet för 1 vecka sen
Citera
2011-05-23, 10:06
Medlem
Förmodligen en ofarlig svampinfektion, gå och kolla dig för säkerhet skull! Låter dock inte som något farligt.
Citera
2011-05-23, 10:22
Medlem
ImJustSayins avatar
Säkrast är nog att kolla upp det hos Dr. Doktorn!
Citera
2011-05-23, 12:22
Medlem
ska jag visa snoppen för doktorn? Aldrig
Citera
2011-05-23, 15:16
Medlem
Prova Mildson Lipid. När fläcken är borta, kör med propyless 1ggn vecka och canoderm de andra dagarna när du tvättat dig och den fått torka.
Citera
2011-05-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Prova Mildson Lipid. När fläcken är borta, kör med propyless 1ggn vecka och canoderm de andra dagarna när du tvättat dig och den fått torka.

Påstår du att jag har eksem ?
Citera
2011-05-23, 21:27
Medlem
Ingen aning men det hjälper mig på två dagar när jag får exakt samma symtom som du beskriver. Kan inte garantera att det samma gäller för dig. Jag har inte några blåsor eller egentligen nånting förutom en torr fläck och vissa prickar, jag har undersökt för könssjukdomar flera gånger. Misstankar om vad som orsakar det saknas inte men svårt att veta, tvålrester, slidsekret, friktion vid sex, svamp, etc.
Det är inget större problem för mig, inget smittsamt och går lätt att bota. Om du har svamp kan du behöva en svampkräm även om problemet är litet. Smörj också alla hudväck i och runt underlivet med propyless som är lätt motverkande mot svamp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in