2011-05-22, 18:16
Medlem
Propavan är en skitmedicin, jag vet, men åtminstone bättre än ingenting. Har tagit lite lugnande under dagen (det sista jag hade) samt ett glas vin, och känner mig ganska trött. Skulle vilja sova redan nu och hela natten. Är det större chans att sova så pass många timmar, ju fler Propavan jag tar, eller ska jag bara ta 2 st som vanligt? Har aldrig känt av myrkrypningarna som folk pratar om.
Citera
2011-05-22, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polkagrispolkagris
Propavan är en skitmedicin, jag vet, men åtminstone bättre än ingenting. Har tagit lite lugnande under dagen (det sista jag hade) samt ett glas vin, och känner mig ganska trött. Skulle vilja sova redan nu och hela natten. Är det större chans att sova så pass många timmar, ju fler Propavan jag tar, eller ska jag bara ta 2 st som vanligt? Har aldrig känt av myrkrypningarna som folk pratar om.

Vet ej men har du alkohol hemma som du sa så är ju det perfekt att sova på Tror inte det kommer bli någon bättre effekt om du tar mer heller.
Citera
2011-05-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Vet ej men har du alkohol hemma som du sa så är ju det perfekt att sova på Tror inte det kommer bli någon bättre effekt om du tar mer heller.

Jag var ute och tog ett glas vin, har bara tequila hemma, men det är jag inte direkt sugen på
Citera
2011-05-22, 18:41
Medlem
Nu har jag iaf tagit 3 st Propavan ist för 2 som jag brukar, men jag tror inte heller det kommer göra nån markant skillnad.
Citera
2011-05-23, 00:01
Medlem
Isets avatar
Propavan utlöser inte någon tydlig kräkreflex om man tar för många (som tex smärtstillande kan). I kombination med sprit är det alltså sjuhelvetes farligt, för du förgiftas utan att kroppen säger ifrån. Var petig med propavanen, den är lömsk på det viset. Dessutom är det inte en insomningstablett, så om du vill bli sömnig strunta i propavanen o håll dig till vinet...
Citera
2011-06-14, 18:35
Medlem
ruzzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iset
Propavan utlöser inte någon tydlig kräkreflex om man tar för många (som tex smärtstillande kan). I kombination med sprit är det alltså sjuhelvetes farligt, för du förgiftas utan att kroppen säger ifrån. Var petig med propavanen, den är lömsk på det viset. Dessutom är det inte en insomningstablett, så om du vill bli sömnig strunta i propavanen o håll dig till vinet...

precis; akta för att blanda med alkohol. räknade för skojs skull på toxisk dos av Propavan och kom fram till 100 tabletter 25 mg. Kan ha räknat galet. Om du skulle få myrkryp har jag hört att man kan tugga dom. Låter galet, jag vet, ingen aning om det funkar.

Vin är bra skit.

Sov gott! =)
Citera
2011-09-09, 16:13
Medlem
Tar du för många så somnar du inte, blir nästan samma effekt som stilnoct. Klarvaken
Citera
2011-09-09, 19:27
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Fick ut propavan i 2 år och tyckte inte det gjorde något speciellt heller, men efter en tid så märkte jag att drömmarna blev roligare (inte helt okänt direkt) och fann det hela rätt underhållande.
Så för att vara skitpiller så kan dom vara rätt sköj ibland.
För att sova däremot blev det 4mg sub eller 500-600mg tram på kvällningen vanligtvis.

Peace.

T. Dog 666
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in