Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-22, 14:22
  #1
Avstängd
Har version 3.6.2 och provade att ta bort reklam, då försvann rutorna Svara etc. under varje inlägg. Jag letar och hittar inte tillbaks, någon som vet var det är?
Citera
2011-05-22, 14:38
  #2
Medlem
Uppgradera till 4.0. maybe that will work
Citera
2011-05-22, 15:39
  #3
Medlem
bobilobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
Har version 3.6.2 och provade att ta bort reklam, då försvann rutorna Svara etc. under varje inlägg. Jag letar och hittar inte tillbaks, någon som vet var det är?
Använder du ABP?
Citera
2011-05-22, 15:44
  #4
Avstängd
Det tror jag med men då tappas antagligen fönster jag har uppe att arbeta med så de måste sparas först.
Har lyckats fixa sådant förut i inställningar men lyckas inte nu.
Citera
2011-05-22, 15:44
  #5
Avstängd
ABP på eller av gör ingen skillnad och den används ja.
Citera
2011-05-22, 15:45
  #6
Avstängd
Disable i ABP hjälper inte
Citera
2011-05-22, 15:48
  #7
Medlem
bobilobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
ABP på eller av gör ingen skillnad och den används ja.
för det kunde ju vart att du har lagt in ett filter som påverkar knapparna.
Citera
2011-05-22, 17:50
  #8
Medlem
Run3s avatar
Alla inställningar du gjort, bokmärken m.m. sparas när du uppgraderar till Firefox 4. Annars kan du alltid hitta dem i .mozilla-mappen i din home-mapp.

Men om det inte gör någon skillnad om du har på eller av Adblock Plus, är det ju knappast det tillägget som det är fel på.
Citera
2011-05-22, 18:39
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Alla inställningar du gjort, bokmärken m.m. sparas när du uppgraderar till Firefox 4. Annars kan du alltid hitta dem i .mozilla-mappen i din home-mapp.

Men om det inte gör någon skillnad om du har på eller av Adblock Plus, är det ju knappast det tillägget som det är fel på.
Funkar i här Orca Browser, där jag även kan bocka i Stop images from static Flashback, det var där alla bilder försvann i Fb.
Jag har flera fönster som inte är bokmärken och följer med i omstarter.
Körs en ny version finns ev. risken att felet följer med?
Citera
2011-05-22, 20:35
  #10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
Funkar i här Orca Browser, där jag även kan bocka i Stop images from static Flashback, det var där alla bilder försvann i Fb.
Jag har flera fönster som inte är bokmärken och följer med i omstarter.
Körs en ny version finns ev. risken att felet följer med?
Är det jag som har lässvårigheter eller skriver du som en kratta? Vad menar du? Vad försöker du säga?
Citera
2011-05-22, 22:40
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tjan
Funkar i här Orca Browser, där jag även kan bocka i Stop images from static Flashback, det var där alla bilder försvann i Fb.
Jag har flera fönster som inte är bokmärken och följer med i omstarter.
Körs en ny version finns ev. risken att felet följer med?
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Är det jag som har lässvårigheter eller skriver du som en kratta? Vad menar du? Vad försöker du säga?
Orca är en Browser som liknar fox och där allt fungerar som ni kan se, för jag har inte blockerat bilder från Fb, som jag skrev ovan.
I foxen arbetar jag med en mängd öppna fönster, som öppnas vid omstart, men kanske inte vid versionsbyte?
Citera
2011-05-23, 00:27
  #12
Medlem
Run3s avatar
Testat att disabla alla dina addons och kollat om FB fungerat bättre efter det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback