Hej flashback! Jag kom hem sent igår kväll från en utekväll där jag endast konsumerat alkohol. Min sambo säger att jag ser konstig ut och frågar vad jag gjort, hon säger att mina ögonvitor är rödsprängda och mina pupiller avsevärt mycket större, samt att jag är blek och ser dålig ut. Jag kollar mig i en spegel och ser att det mycket riktigt ser ut som om jag rökt cannabis.
Min sambo vägrar nu prata med mig pga att hon är en stark drogmotståndare. Hon tycker också att jag är patetisk som vill gå och göra ett urinprov och vill istället att jag bara ska erkänna.
Nu till frågan: Vad kan ha gjort så att jag ser ut så i ansiktet?
Hej flashback! Jag kom hem sent igår kväll från en utekväll där jag endast konsumerat alkohol. Min sambo säger att jag ser konstig ut och frågar vad jag gjort, hon säger att mina ögonvitor är rödsprängda och mina pupiller avsevärt mycket större, samt att jag är blek och ser dålig ut. Jag kollar mig i en spegel och ser att det mycket riktigt ser ut som om jag rökt cannabis.
Min sambo vägrar nu prata med mig pga att hon är en stark drogmotståndare. Hon tycker också att jag är patetisk som vill gå och göra ett urinprov och vill istället att jag bara ska erkänna.
Det är ju rätt vanligt att ögonen blir glansiga och röda när man har druckit. Låter mer som att hon försöker ha en anledning att stöta bort dig. Dissa henne istället, hon verkar faktiskt rätt dum.
Håller med Johnfortus.
Hyckleri på hög nivå och jag tycker du borde tvinga henne erkänna någonting hon inte gjort, vad sägs om otrohet? Hon kanske kramade dig lite konstigt härom kvällen.
Håller med Johnfortus.
Hyckleri på hög nivå och jag tycker du borde tvinga henne erkänna någonting hon inte gjort, vad sägs om otrohet? Hon kanske kramade dig lite konstigt härom kvällen.
Har ni haft sex dom senaste 4 dagarna? Om inte så har hon väl varit otrogen, be henne erkänna det.
Citat:
Ursprungligen postat av rovdjur
Jag finner inga ord i att hon tycker du är patetisk som kan göra urinprov istället för att erkänna?
Låter som att dom vägrar inse att hon kan ha fel. Dumpa henne eller gör ett urinprov och be henne hålla käften och sätt henne på plats.
Senast redigerad av Manboiii 2011-05-22 kl. 12:51.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!