2011-05-22, 11:32
Medlem
rovdjurs avatar
Hej flashback! Jag kom hem sent igår kväll från en utekväll där jag endast konsumerat alkohol. Min sambo säger att jag ser konstig ut och frågar vad jag gjort, hon säger att mina ögonvitor är rödsprängda och mina pupiller avsevärt mycket större, samt att jag är blek och ser dålig ut. Jag kollar mig i en spegel och ser att det mycket riktigt ser ut som om jag rökt cannabis.
Min sambo vägrar nu prata med mig pga att hon är en stark drogmotståndare. Hon tycker också att jag är patetisk som vill gå och göra ett urinprov och vill istället att jag bara ska erkänna.

Nu till frågan: Vad kan ha gjort så att jag ser ut så i ansiktet?
Citera
2011-05-22, 11:37
Medlem
Lillbrandts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovdjur
Hej flashback! Jag kom hem sent igår kväll från en utekväll där jag endast konsumerat alkohol. Min sambo säger att jag ser konstig ut och frågar vad jag gjort, hon säger att mina ögonvitor är rödsprängda och mina pupiller avsevärt mycket större, samt att jag är blek och ser dålig ut. Jag kollar mig i en spegel och ser att det mycket riktigt ser ut som om jag rökt cannabis.
Min sambo vägrar nu prata med mig pga att hon är en stark drogmotståndare. Hon tycker också att jag är patetisk som vill gå och göra ett urinprov och vill istället att jag bara ska erkänna.

Nu till frågan: Vad kan ha gjort så att jag ser ut så i ansiktet?

Varit allmänt trött och dräggig?
Citera
2011-05-22, 11:38
Medlem
Druckit alkohol? Man kan gott få utvidgade pupiller och röda ögon av det, särskilt om du varit uppe länge och det är mörkt
Citera
2011-05-22, 11:39
Medlem
Men herregud det där är en vanlig reaktion på alkohol. Vad det beror på vet jag inte.
Citera
2011-05-22, 11:44
Medlem
Det händer att man får röda ögon utav alkohol.
Jag har för mig att det kallas för "pink eye" eller har jag fel ?
Citera
2011-05-22, 11:48
Medlem
Djonkos avatar
Jag ser alltid pårökt ut om jag dängat till det hårt med alkoholen.

Vad mer kan du göra än att föreslå urinprov? Sjuk flickvän.
Citera
2011-05-22, 11:54
Medlem
perpensionaers avatar
Det är ju rätt vanligt att ögonen blir glansiga och röda när man har druckit. Låter mer som att hon försöker ha en anledning att stöta bort dig. Dissa henne istället, hon verkar faktiskt rätt dum.
Citera
2011-05-22, 11:56
Medlem
be sambon dra åt helvete? mmkay.. vilken liten hycklande, korkad slyna om hon kallar sig drogmotståndare men tycker det är OK att du druckit alkohol.
Citera
2011-05-22, 12:17
Medlem
Håller med Johnfortus.
Hyckleri på hög nivå och jag tycker du borde tvinga henne erkänna någonting hon inte gjort, vad sägs om otrohet? Hon kanske kramade dig lite konstigt härom kvällen.
Citera
2011-05-22, 12:48
Medlem
Manboiiis avatar
Som personen ovanför skrev
Har ni haft sex dom senaste 4 dagarna? Om inte så har hon väl varit otrogen, be henne erkänna det.

Jag finner inga ord i att hon tycker du är patetisk som kan göra urinprov istället för att erkänna?
Låter som att dom vägrar inse att hon kan ha fel. Dumpa henne eller gör ett urinprov och be henne hålla käften och sätt henne på plats.
Senast redigerad av Manboiii 2011-05-22 kl. 12:51.
Citera
2011-05-22, 19:11
Medlem
rovdjurs avatar
Ska allvarligt tänka över min relation gentemot henne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in