Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-22, 10:39
Medlem
Majkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alboon
Tekniskt sett är en horunge samma sak som en bastard, dvs ett barn som fötts utanför ett äktenskap.

Förutom att morsan även hon får sig en dänga för att vara prostituerad.
2011-05-22, 10:47
Medlem
Durkheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majkle
Förutom att morsan även hon får sig en dänga för att vara prostituerad.
Nej, det får hon inte. Barnet är producerat i hor, det vill säga utomäktenskapligt sex. En prostituerad säljer sex. Det är stor skillnad på hor och prostitution.
2011-05-22, 10:48
Medlem
Att det är laddat utomlands är väll för att kvinnor inte arbetar utomlands och således säljer sex för trygghet, tak över huvudet och mat på bordet. Således är alla vars mor aldrig förvärvsarbetat horungar.
2011-05-22, 10:48
Medlem
Vi svenskar är inte i pumberteten hela tiden så vi dampar inte.
2011-05-22, 10:53
Medlem
vad snackar du för gojja? Visst fan börjar det vevas om någon kallar någon för horunge? "Din mamma"-grejjer är ju bara komiskt men horunge brukar finnas med i den sista meningen innan någon åker i backen.
2011-05-22, 10:57
Medlem
Sittkissares avatar
De flesta av oss går inte kvar på gymnasiet längre och lever i den vuxna världen och umgås därför inte med hormonfyllda pubertetsoffer. Att efter en krogrunda bli kallad horunge av random packad 3e ringare som letar bråk verkligen skär i själen. Man känner verkligen hur tårarna börjar drypa fram och själen med ökad takt börjar dö infrån. Eller kanske inte.
2011-05-22, 10:57
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Varifrån kommer mentaliteten att ens mor är mest värd i hela världen? Är väldigt konstigt resonemang.

Och varför skulle jag ta åt mig om någon säger det, antagligen har jag bättre föräldrar än den som säger det om den nu har fått en sådan uppfostran att den går runt och kallar alla horunge.

Blir mer förolämpad om någon kallar mig/mina föräldrar någonting som stämmer på riktigt.
2011-05-22, 11:10
Medlem
Horunge. Horunge. Horunge. Din morsa har underbara hängbröst och en enorm fitta med mycket hår på. Blir du arg nu?
Senast redigerad av inalek 2011-05-22 kl. 11:12.
2011-05-22, 11:23
Medlem
PlaysTooMuchs avatar
Svenskar är vana med att bli förolämpade. Saknaden av ryggrad är orsaken till deras otroliga feghet.
2011-05-22, 11:28
Medlem
Ruvils avatar
Jag brukar tänka ungefär såhär:

Självklart förstår jag vad alla dessa ord betyder. Men om någon nu skulle säga något sådant så tolkar jag det som vilket svärord som helst. Folk säger det bara för att provocera och antagligen så bryr dom sig nog inte om vad min mor har haft för sig.

Låt oss säga såhär, om någon skulle kalla mig CP så betyder det ju inte att jag faktiskt är cp-skadad.
2011-05-22, 11:31
Medlem
Herrtrosas avatar
Saknar ryggrad hit och saknar ryggrad dit, varför måste man bete sig som en sömndrucken grottmänniska av djupaste urskog genom att ta till våld för ett ord? Ordet saknar all form av substans, grundar sig inte i någon som helst verklighet, och personen ifråga hade lika gärna kunnat kalla mig (eller min mamma) för häst.

Det finns betydligt viktigare saker att lägga sin energi på, mina vänner.
2011-05-22, 11:35
Medlem
soapmasters avatar
Roligt att efter TS alla inlägg ser man att han verkligen är som majoriteten av Flashbacks definition på en invandrare. Dvs att han är precis som I&I brukar utmåla invandrare, även om han själv försöker gömma det.
Senast redigerad av soapmaster 2011-05-22 kl. 11:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in