Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-21, 19:46
  #1
Medlem
Tjena!
Jag är helt lost. jag ska köpa lite skjortor. tänkte att någon utav dem ska passa en blå kavaj som jag ska köpa. Menjag har ingenaning om vilken skjorta jag ska köpa. Är sugen på någon sommrig skjorta.


Kvajen:
http://www.asos.com/Asos/Asos-Slim-F...rt=-1&clr=Blue

Om det är någon som har ett bättre förslag på kavaj så uppskattas det.
Mina pris ramar ligger väll mellan 0-2000 när det gäller kavaj.
Citera
2011-05-21, 19:50
  #2
Avstängd
Argentum.Astrums avatar
Det bästa vore väl en helvit skjorta?

Vilken jävla pajas går runt i hawai-skjorta och blå kavaj?
Citera
2011-05-21, 20:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argentum.Astrum
Det bästa vore väl en helvit skjorta?

Vilken jävla pajas går runt i hawai-skjorta och blå kavaj?

Bara för att man vill ha en sommrig skjorta betyder det inte per automatik Hawaii skjorta, inte i mina ögon iaf!

Gå till någon (bra!) herrbutik med stort utbud av skjortor och be om hjälp! Är de kunniga vet de direkt färg, passform och stil till dig!

och snälla, satsa på kvalitet framför kvantitet när det gäller skjortor
Citera
2011-05-22, 13:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badji
Bara för att man vill ha en sommrig skjorta betyder det inte per automatik Hawaii skjorta, inte i mina ögon iaf!

Gå till någon (bra!) herrbutik med stort utbud av skjortor och be om hjälp! Är de kunniga vet de direkt färg, passform och stil till dig!

och snälla, satsa på kvalitet framför kvantitet när det gäller skjortor

haha jarrå! Men jag var inne på Rl vid NK. Jag gillar RL skjortor, är inte mycket för dem med vid krage. Tänkte kanske dock Paul Smith. Men det är så jävla svårt
Citera
2011-05-22, 18:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novak
haha jarrå! Men jag var inne på Rl vid NK. Jag gillar RL skjortor, är inte mycket för dem med vid krage. Tänkte kanske dock Paul Smith. Men det är så jävla svårt

Men RL är inte heller en herrekipering enligt mig, trevliga kläder har de dock!

Du kan ju kolla upp Eton, Stenströms och Oscar Jacobson, är ganska standard utbud i Sverige! Valda butiker har även utom-svenska kvalitets märken. (Inte så bra på butiker i Stockholm för det här men NK borde väll ha?)
Citera
2011-05-22, 21:05
  #6
Medlem
Jo. Har någon kollat kavajen jag tänkte köpa?
Är den här i slim fit? http://www.asos.com/River-Island/Riv...rt=-1&clr=Navy
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback