Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-22, 12:04
Medlem
tuffgongs avatar
Kommer ihåg när min bas slutade att funka, Blev fly förbannad vände på den o försökte fixa den. No Gain. Därför tyckte jag att det hade vart kul o dra en rejäl klackaspark rätt i den= Mission Accomplished
Citera
2011-05-22, 12:06
Medlem
chiparos avatar
iPhone 4
Citera
2011-05-22, 12:20
Medlem
trulyawesomes avatar
Ett bord.
Citera
2011-05-22, 12:22
Medlem
stoffzkees avatar
-Innerbackspegel i förra bilen.
-Ett par tangentbord.
-Hörlurar.

Tangentborden är på grund av MW2 och Black OPS.
Citera
2011-05-22, 12:22
Medlem
wgets avatar
Inte så dyra saker faktiskt, ett tangentbord bara .
Citera
2011-05-22, 12:24
Medlem
Slog sönder en vägg när jag misslyckades med att steka ägg.
Kastade en bordsdekoration av porslin in i en vägg efter säkert 50 misslyckade försök att döda sköldpaddebossen i ninja gaiden 2.
Citera
2011-05-22, 12:31
Medlem
teflonpannan69s avatar
Slog sönder en glasburk med lingonsylt en gång då det inte gick att få av locket...
Citera
2011-05-22, 12:32
Medlem
MrMarkuss avatar
En xbox kontroll, några hål i väggen, en datorskärm och min brors armar.
Citera
2011-05-22, 12:37
Medlem
Tappade min iPhone 4 så glaset sprack ganska rejält. Inte så farligt eftersom jag hade försäkring.. Trodde jag. Dan efter (en riktig skit dag) gick jag till the phone house och skulle lämna in den. Det fanns en självrisk på 800 och då rann det över... Drog telefonen allt vad jag pallade i väggen så den gick i tusen bitar, sen frågade jag vad självrisken låg på. Det va bara o köpa en ny.
Citera
2011-05-22, 12:42
Medlem
Spricka i handen för 10 år sedan när jag slog med knuten hand ett ninja slag ner på järnrör (har fortfarande ont ibland) det var för jag blev game over i final fantasy VIII, det var grejer det!

Sen har väl ett 4-5 tal tangentbord fått sätta livet till, både fötterna och knapparna.

Två eller tre hårddiskar har gått åt då datorn hängt sig och jag "hämnats" med att dra ut sladdarna direkt från diskarna.

1 lasermus /dyr) och en minimus, den förintade jag med ett hugg med Sting(Frodos svärd)

2 mobiler har fått åka in i väggen så många gånger att inte ens silvertejp kunde rädda dem. Nu är det dock länge sen, de flesta gångerna var det en tjej inblandad.

Snoppen en gång när jag blev arg.
Citera
2011-05-22, 12:49
Medlem
Mich13s avatar
  • Sparkade sönder bilrutan när Senegal avgjorde på "Golden Goal" mot Sverige i VM 2002 (lyssnade på radion på grund av egen match), var 10 år och fick utegångsförbud och indragen veckopeng.
  • Fly-kickade sönder en garderobsdörr efter att Sverige åkt ut på straffar mot England i U21-EM. Sjukt vilken kraft man har egentligen kombinerat med ilska.
  • Kastat sönder minst 2 PS3-kontroller.
  • Krossade min bästa kompis fönsterruta för att ingen av mina kompisar var hemma på ett sommarlov när jag var runt 10.

Var mer galen när jag var liten. Lugnade mig med åldern och insåg snabbt att det inte var kul att äldre killar dök upp utanför ens hus och skulle spöa upp en.
Citera
2011-05-22, 13:05
Medlem
ZellestrAs avatar
Krossat 2 knogar på högerhanden istället för att krossa en killes ansikte, är bara för snäll ibland så betongvägg fick betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in