Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-05-22, 00:55
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.
Ena dagen kan jag känna mig helt säker för att andra dagen känna att jag inte vill ha ett förhållande. Dessa känslor är väldigt jobbiga då det känns som jag leker med hans känslor, vilket jag absolut inte gör.
Du är kvinna. Ni är virriga och känslosamma vilket gör er opålitliga.
Citat:
En annan sak är att när jag är så där "kär", så kan jag inte låta bli att höra av mig. Han tar sällen initiativ när det gäller att pratas vid antingen via sms eller telefon, eller genom internet. Detta gör mig frustrerad då jag blir osäker på vad han känner. Han visar intresse när vi ses och han vill träffa mig. Han säger att han gillar mig och är kär.
.
Ja? Då är det väl som han säger? Försök lyssna på honom, för fan, kvinna.
Citera
2011-05-22, 14:15
Medlem
Jag kan hålla med om att jag kanske inte är redo för någon ny. Men samtidigt känner jag att jag är det. Det är bara det att jag blir så himla ledsen när jag ser mitt ex och hans nya tjej på facebook. Bilder och sånt de skriver till varandra. Är det fult av mig att ta bort honom som vän där? Även hans syskon och familj?
Citera
2011-05-23, 02:55
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Jag kan hålla med om att jag kanske inte är redo för någon ny. Men samtidigt känner jag att jag är det. Det är bara det att jag blir så himla ledsen när jag ser mitt ex och hans nya tjej på facebook. Bilder och sånt de skriver till varandra. Är det fult av mig att ta bort honom som vän där? Även hans syskon och familj?

Du kan ju alltid säga som det är. Att du tycker det är enormt jobbigt att bli påmind och du tar bort han för att det blir lättast så för dig. Många ärr läker med tiden, det förstår nog han om han inte är en idiot
Citera
2011-05-23, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Du kan ju alltid säga som det är. Att du tycker det är enormt jobbigt att bli påmind och du tar bort han för att det blir lättast så för dig. Många ärr läker med tiden, det förstår nog han om han inte är en idiot

Han är en idiot
Citera
2011-05-23, 10:21
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Han är en idiot

Ta bort snubben och hans familj, tänk på dig själv i första hand. Jag tror att det blir bäst så för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in