2004-10-12, 20:59
Bannlyst
Vad anser ni om detta fenomen? När, Var och Hur började detta fenomen att breda ut sig? Och vart kommer alla dessa fula käringar ifrån?

Mina egna tankar kring denna märkliga företeelse är följande: Jag tror på att naturen, genom sitt naturliga urval, skickat signaler ut i kosmos. Där har dessa signaler tagits upp av s.k. ”dvärgkaniner”, som i sin tur skickat signalerna tillbaka till jorden, där signalerna, s.k. stimulis, förvandlats till små ”troll” (Fula käringar). Varför ska vi män behöva lida för att naturen , genom sitt naturliga urval, manipulerat ”dvärgkaninerna” som i sin tur präglat ”trollens” onaturliga gestaltande?

Med vänlig hälsning Myokardiet
2004-10-12, 21:17
Medlem
Nemesis1s avatar
Orsaken till fulhet är ofta ett täcken på dålig hälsa... Gamla kärringar är inte lika friska som unga sportiga kvinnor...
2004-10-12, 22:16
Medlem
__olofs avatar
det är inte så att din syn på vad som är vackert ändras med din växande ålder? förstår mitt resonemang ?

när du var 12 gillade du flickor som låg i den närbesläkatde åldern och så vidare uppåt, när du då har nått åldern 70 så tycker du naturligtvis att tanter i denna ålder är vackra.
2004-10-13, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Orsaken till fulhet är ofta ett täcken på dålig hälsa... Gamla kärringar är inte lika friska som unga sportiga kvinnor...

”Kvinnan är stark, när hon beväpnar sig med sina svagheter.”

Ditt svar är felaktigt formulerat, vilket i sig är ett direkt hån gentemot hela kvinnorasen.
Förglöm det sagda; grunna mångsidigt över det osagda, som alternativ till det illustrativa.
2004-10-13, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __olof
det är inte så att din syn på vad som är vackert ändras med din växande ålder? förstår mitt resonemang ?

när du var 12 gillade du flickor som låg i den närbesläkatde åldern och så vidare uppåt, när du då har nått åldern 70 så tycker du naturligtvis att tanter i denna ålder är vackra.

”Det var då en lättnad”, sade gumman, när hennes gubbe kom i fängelse.

Om du vill sjunga ut din vredes lust, inför ”musen”, förglöm då inte att ta med ”elefanten” din. Istället för att känna skam, inför din lusters tyranniska beteende, ta då ett dopp i det blå hav, vars krafter präglat ”musens” figur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in