• 1
  • 2
2011-05-20, 17:21
Medlem
hej, jag och min pojkvän letar bra ställen i malmö där man kan ha sex utan att bli störd både mitt på dagen och när det blivit mörkt.
berätta gärna om era erfarenheter också.

/ raggydoll
Citera
2011-05-20, 17:27
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggydoll
hej, jag och min pojkvän letar bra ställen i malmö där man kan ha sex utan att bli störd både mitt på dagen och när det blivit mörkt.

/ raggydoll

På Österportsskolan, fanns det ett träskjul (regnskydd typ) förr, det var helt lysande för nattliga snuskmöten. Och på Pauliskolan, finns det en "trappnedgång" på "baksidan" av den störa skolbyggnaden, där var det oxå mycket smidigt att smita in på väg hem från krogen med sin tjej för en avsugning eller bakifrånknull... Sen minns jag att Petriskolan har rätt mycket vegetation och träd och buskar också... Glöm inte pildammarna och slotts/kungs-parken, där finns det massor med ställen att smyga in i buskage osv. och nuppa på.

Ha så kul!
Citera
2011-05-20, 17:32
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
På Österportsskolan, fanns det ett träskjul (regnskydd typ) förr, det var helt lysande för nattliga snuskmöten. Och på Pauliskolan, finns det en "trappnedgång" på "baksidan" av den störa skolbyggnaden, där var det oxå mycket smidigt att smita in på väg hem från krogen med sin tjej för en avsugning eller bakifrånknull... Sen minns jag att Petriskolan har rätt mycket vegetation och träd och buskar också... Glöm inte pildammarna och slotts/kungs-parken, där finns det massor med ställen att smyga in i buskage osv. och nuppa på.

Ha så kul!

Jaså, du ska dit och robba dem, din jävla nazijudeblatte?

Annars är ju Pildammen ett ställe "vanliga" folk undviker efter mörkrets inbrott.
Citera
2011-05-20, 17:39
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Jaså, du ska dit och robba dem, din jävla nazijudeblatte?

Annars är ju Pildammen ett ställe "vanliga" folk undviker efter mörkrets inbrott.

Dagtid...

Kvällarna är det bättre på skolgårdarna inne i stan..

(jag bor inte ens i Sverige längre)...

Citera
2011-05-20, 17:46
Medlem
WERYs avatar
Citat:

Lägenheter är bra ställen. Minns när jag var där 2007 och besökte en bekant och då hörde jag hur det knullades som fan i någon av grannarnas lyor
Citera
2011-05-20, 17:59
Medlem
Kommunistsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
På Österportsskolan, fanns det ett träskjul (regnskydd typ) förr, det var helt lysande för nattliga snuskmöten.

Fungerande även lysande att sova och pissa i och luktade ständigt Urin under mina 6 år som elev, men visst går man igång på sånt så... Hittade ett litet paket glidmedel i detta skjul för runt 10 år sen kom jag på nu när vi snackar om det xD

Hemma hos mig funkar annars, pojkvännen behöver inte följa med
Citera
2011-05-20, 18:21
Medlem
men om man vill vara utanför hemmet på exempelvis en kyrkogård eller liknande vart ska man bege sig?

och skolan är jag i tillräckligt mkt annars där behöverr jag inte ha sex på kvällen också.
Citera
2011-05-20, 18:24
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
men om man vill vara utanför hemmet på exempelvis en kyrkogård eller liknande vart ska man bege sig?

och skolan är jag i tillräckligt mkt annars där behöverr jag inte ha sex på kvällen också.

Kyrkogårdarna är låsta på nätterna.

Det finns ju iofs Taboo och Grottan med, där kan ni hyra ett videobås och låsa in er ....
Citera
2011-05-20, 18:44
Medlem
men det är fortfarande inomhus :/
Citera
2011-05-20, 18:51
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
men det är fortfarande inomhus :/

Okej, ni VILL vara utomhus, jag fattar!

Ribban, finns massa ställen i dungar, vid skjul/byggnader osv. där.

Kom att tänka på en rolig grej, en gång för många år sen har jag haft sex med en tjej efter en fest, ibland buskar och träd på norra vallgatan, klockan 4 en söndagmorgon:

http://maps.google.com/maps?f=q&sour...03455&t=h&z=18

(mitt i bilden, mellan norra vallgatan och kanalen ser du en gräsplätt med några träd.. där hade vi sex i typ 30-40 minuter)

Citera
2011-05-20, 21:10
Medlem
MongoHasses avatar
Det finns många bra platser...

Dagtid - Pildammsparken och Kungsparken. Ute vid Bulltofta är också bra... Lernacken, och grönområdena vid Ribban och Sibbarp...

Själv har jag gärna sex i bil på parkeringsplatser och det finns många bra sådana i Malmö för p-sex...
Citera
2011-05-21, 10:29
Medlem
Scampis avatar
Valfri villaträdgård, medan ägarna ligger med varandra på våningen ovanför (undvik giftiga och taggiga buskar, he he).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in