2011-06-01, 12:18
Bannlyst
Dom blir bara yngre och yngre, snart är det väl 5åringar som rånar leksaksaffärer?
Citera
2011-06-01, 14:44
Medlem
Subways avatar
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig först, när jag trodde det handlade om 20st stenade (höga) sjuåringar som ballat ur. Inte för att det hade varit kul, men det var bara så absurt och så såg jag skiten spelas upp i mina tankar dessutom själv stenad för tillfället så...

men ontopic_ fan vad tråkigt. Undrar som fan hur detta har kunnat hända och vad som har fått ungarna till att ens komma på en sådan här ide!?
Citera
2011-06-01, 15:50
Medlem
yojiibochans avatar
Jag flyttade nyligen ifrån området där detta uppstod och kan "nästan" bekräfta (vad jag tror åtminstone) att det var förmodligen en av mina grannars väldigt många barn samt kompisar till deras barn som gjorde detta, jag har för mig att det var en arabfamilj faktiskt, då dessa var väldigt högljudda och skulle alltid ha gårdarnas grillar först bland annat, om det kom andra familjer så brukade oftast dessa ifrån familjen ryta till om att de inte fick vara där, detta förekom väldigt ofta. Jag vet själv att en av de yngsta som knappt kunde stå på benen, bröt ut med ett "knulla din mamma" till mig .

Vill även tillägga att det pågick lite grannfejd mellan oss och den ena familjen, så pass långt att vi anmälde dem till polisen. Fadern i familjen kör bussen i lund, idag.
Senast redigerad av yojiibochan 2011-06-01 kl. 16:03. Anledning: ändring.
Citera
2011-06-01, 16:25
Medlem
Hur pass skadade blev dom? Hur stora vara stenarna?
Citera
2011-06-01, 19:22
Medlem
ffups avatar
Vart fasen är världen på väg alltså?!
Citera
2011-06-01, 20:21
Medlem
Ajsacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
Hur pass skadade blev dom? Hur stora vara stenarna?

Citat:
Flickorna hade båda ont i ryggen efter misshandeln och den ena flickan hade också ont i huvudet

Läs gärna innan du frågar.
Citera
2011-06-01, 21:29
Medlem
BandyBrakmans avatar
Varken hundar eller dessa barn borde få springa fritt!

Djur skall hållas i bur!
Citera
2011-06-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajsac
Läs gärna innan du frågar.
Läs innan du svarar!!!!Och om du inte vet-svara inte alls!!! Jag läste naturligtvis det men ville veta mer exakt
Citera
2011-06-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffup
Vart fasen är världen på väg alltså?!

Om man jämför med Lund under min studietid, då jag bodde på Kämnärsvägen, frestas jag att säga "åt helvete". Eftersom jag inte bor där längre tycker jag snarare att man borde utvisa de 500 störigaste, så tippar jag att Fäladen blir helt OK igen.
Citera
2011-06-02, 01:30
Medlem
ffups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artavazd
Om man jämför med Lund under min studietid, då jag bodde på Kämnärsvägen, frestas jag att säga "åt helvete". Eftersom jag inte bor där längre tycker jag snarare att man borde utvisa de 500 störigaste, så tippar jag att Fäladen blir helt OK igen.

Ja alltså det här är fan helt sjukt, 7 åringar som stenar och slår två flickor! Hela den här jävla världen är ju påväg åt helt fel håll.
Det är precis som folk säger, när man själv var liten var det populärt att samla på pokemon, numera är det populärt att samla på könssjukdomar. Att 7 åringar misshandlar flickor är bara så sjukt fel, gör mig riktigt jävla arg! Vad är det för uppfostran dom fått egentligen?
Citera
2011-06-02, 01:36
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ffup
Ja alltså det här är fan helt sjukt, 7 åringar som stenar och slår två flickor! Hela den här jävla världen är ju påväg åt helt fel håll.
Det är precis som folk säger, när man själv var liten var det populärt att samla på pokemon, numera är det populärt att samla på könssjukdomar. Att 7 åringar misshandlar flickor är bara så sjukt fel, gör mig riktigt jävla arg! Vad är det för uppfostran dom fått egentligen?
Svaret är: ingen.
Citera
2011-06-02, 02:01
Medlem
ffups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Svaret är: ingen.

Tyvärr så är det väl så.. dagens samhälle alltså, jag finner inga ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in