2011-06-14, 14:39
Medlem
spoilers avatar
"När ett femtontal småpojkar bråkade på Fäladstorget försökte en kvinna hjälpa till.
Kvinnan kom cyklade mot torget på söndagseftermiddagen då hon såg ett större gäng pojkar i tioårsåldern bråka och slåss. En av dem blödde, så kvinnan stannade för att hjälpa till.

Men när hon stannat cykeln insåg hon att blodet bara var teaterblod. Fem av småpojkarna gav sig på kvinnan och började tafsa på henne. Den 23-åriga kvinnan lyckades ta sig därifrån och polisanmälde händelsen."

http://www.sydsvenskan.se/lund/article1495055/Smapojkar-antastade-kvinna.html
Citera
2011-06-14, 14:48
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"När ett femtontal småpojkar bråkade på Fäladstorget försökte en kvinna hjälpa till.
Kvinnan kom cyklade mot torget på söndagseftermiddagen då hon såg ett större gäng pojkar i tioårsåldern bråka och slåss. En av dem blödde, så kvinnan stannade för att hjälpa till.

Men när hon stannat cykeln insåg hon att blodet bara var teaterblod. Fem av småpojkarna gav sig på kvinnan och började tafsa på henne. Den 23-åriga kvinnan lyckades ta sig därifrån och polisanmälde händelsen."

Men herregud vilka små vättar!
Citera
2011-06-14, 16:55
Medlem
Citat:
Flera gånger den senaste månaden har ett stort gäng småpojkar polisanmälts, sedan de attackerat folk på Norra Fäladen.
Ska man tolka det här som att det är samma skitungar även den här gången?

Vad fan är det som händer...
Citera
2011-06-14, 18:06
Medlem
Sentrys avatar
Är det verkligen för sent att abortera dessa missfoster?

Socialen borde ju plocka in dem och sätta dem på hem och sen dröjer det förhoppningsvis några år innan vi får läsa nya artiklar om dessa. Med lite tur börjar de med droger och gängkriminalitet så framtidens artiklar handlar om att de tar kål på varandra. Hoppas går ju alltid.
Citera
2011-06-14, 18:33
Awaiting Email Confirmation
Skulle inte förvåna mig det minsta om det var samma personer som var skyldiga den här gången. Får väl vara lite mer uppmärksam när jag är ute och rör mig i de här områdena.

Det enda som den här typen av människor förstår är våld och desto tidigare som de får klargjort för sig vem som bestämmer desto bättre.
Citera
2011-06-14, 18:58
Medlem
Ett tiotal småpojkar antastade 23-åring

Haha fan vad sjukt!
Är de samma pojkgäng som stenade 2 tonåriga tjejer i lund lite tidigare i år?

Citera
2011-06-14, 19:02
Medlem
RockEnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s041im
Haha fan vad sjukt!
Är de samma pojkgäng som stenade 2 tonåriga tjejer i lund lite tidigare i år?

Hahaha. Småpojkarna ger igen. Organisationen SMÅPOJKARS REVOLUTION MOT PEDOFILER.
Citera
2011-06-14, 19:02
Medlem
Vafan har vi socialen till egentligen?
Citera
2011-06-14, 19:07
Medlem
Har för mig att jag läste en artikel om småkillar som stenade 2 tonåriga tjejer i lund för ett tag sen. Nån som vet var den är :P
Jag undrar vad de är för föräldrar som uppfostrar sådanna ungar!
Nån som har lite info?
Citera
2011-06-14, 19:25
Medlem
Peronpippels avatar
hmm, vill gärna veta hur gamla de är... :/
Citera
2011-06-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s041im
Vadå skulle de vara kulturberikare som gjort detta?
Garanterat kulturberikare. Har bott granne med Fäladstorget som student i 4 år. Ser i princip enbart blatteungar som springer omkring där.
Citera
2011-06-14, 19:46
Awaiting Email Confirmation
Finns det egentligen något som staten kan göra för att skydda oss från sådan här ohyra? Den rådande uppfattningen tycks ju vara att det inte är lika illa om det är barn som missköter sig och att ska vara förlåtande av den anledningen. Problemet blir väl om ungarna förstår att inget negativt kan hända med dem och drar nytta av detta.

Jag törs inte tänka på hur dessa avskum kommer att vara när de blir äldre.

Skulle inte förvåna mig det minsta om dessa var samma ohyra som var i farten tidigare.
Senast redigerad av Devious666 2011-06-14 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in