2011-05-20, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Detta är bara början. Här nere i Skåne kastar vissa muslimska sex-sjuåringar redan ut snoppen för svenska tjejer och skriker "svennehora" och liknande.

Man skulle vilja se ett sånt här gäng med snorungar och ge deras "ledare" en fet tryckspark i ansiktet så han flyger åt helvete.

Små mena 20-kilostuffingar.

När jag var ung hade man respekt för dom äldre för att man visste att man kunde åka på däng om man inte skötte sig. Man är för snäll mot folk som är yngre än en själv.
Citera
2011-05-20, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
http://www.sydsvenskan.se/lund/article1473981/Tva-tonarsflickor-attackerades.html

Är det någon som vet mer?
Det är väl inavlade arab ungar. Som hitta på jävelskap.
Citera
2011-05-20, 18:16
Medlem
Nytt-kontos avatar
http://politisktinkorrekt.info/2011/05/20/ett-tjugotal-sjuaringar-misshandlade-tva-14-ariga-flickor/
Citera
2011-05-20, 18:24
Medlem
Bara jag som trodde att ungarna hade rökt på?
Citera
2011-05-20, 18:59
Medlem
Pappsings avatar
Jag har bott på magistratsvägen i min ungdoms dagar och redan då började det "mörkna", det är 20 år sen och lite till. Därefter har det bara gått utför. Denna händelsen rör sig med all säkerhet om ett invandrargäng. Det finns helt enkelt inte så många svenska barn där så att de skulle få ihop ett gäng. Då får man knalla upp i villaområdet ovanför där det plötsligt handlar om "fint folk" och deras ungar lär knappast ge sig ner till magistraten för att hoppa på fjortisflickor. Stenkastning finns det ju dessutom en viss förkärlek till bland blattarna, och det var väl aktuellt här?
Citera
2011-05-20, 19:07
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
INGA normala sjuåringar i något icke-muslimskt land beter sig såhär. Detta har med Islam att göra, det sätter jag en årslön på.

Inga normala sjuåringar beter sig så. Oavsett religiös eller kulturell härkomst. Hade beteendet varit att betrakta som normalt för sjuåringar med den härkomst de nu har så skulle vi fått se liknande stenkastningar dagligen.

Händelsen är ovanlig och uppseendeväckande, därav också tidningsartikeln.
Citera
2011-05-20, 19:12
Medlem
Ints avatar
Bor i Lund, skulle gärna uppskatta information om GM:s identitet.
Citera
2011-05-20, 19:16
Medlem
Bor i maggan är nästan helt säkert på att dessa jugge ungar som råkade bränna upp sin lägenhet var med.

http://www.sydsvenskan.se/lund/article1374114/Misstankt-brand-pa-Magistratsvagen.html

nu när lidel öppnade här i dessa trakter så såg man dessa fula ungar som tog av grattis varor tills dom blev tillsagda men tror ni dom slutade nä dom började, med att hota med deras farsa som säker är kriminell eller något.

dessa ungar har rykte om sig att ha mördat katter, snott, slår små tjejer, ja listan är lång minns en gång då det var en ponny som barn fick rida på det var en kö där barn fick vänta i flera minuter, dessa två ungar som är brödrar kom dit trängde sig förbi alla när folk påpekade det gick dom och hämta sin farsa som kom med 4-7 st gubbar som var cirka 37-50 år och tittade på folk i kön som att om någon säger något så får ni på huvudet, där stod det massa föräldrar svenskar som invandrare som tittade och gjorde inget för dom var med sina barn.

finns flera historier om dessa ung jäklar här i dessa trakter dom är kända för sånt här.

tror att en av dom har adhd och allt annat man kan ha sen har dom några andra handikappade ungar som slår hänge med dom så dom är väl ett gäng med mentala problem som inte räds för något för att deras farsa är på hugget om någon skulle bitcha, såg en gång att deras farsa hotade en 20-årig studentska för att hon hjälpte en katt unge som dessa ungar kastade stenar på.
Senast redigerad av WhatTheHeck 2011-05-20 kl. 19:19.
Citera
2011-05-20, 19:18
Medlem
Filioss avatar
Det finns onekligen konstiga ungar på Norra Fäladen.
Sist jag körde in till Lund via det området rusade en unge fram precis framför bilen. Det var mörkt ute och omöjligt att se dom när de stod och gömde sig. Jag fick tvärnita och såg då att det var ett gäng småungar som lekte någon livsfarlig lek. De tvingade bil efter bil att stanna genom att springa fram och tillbaka över vägen med väldigt litet avstånd från bilen Hatar fortfarande att köra där efter det...
Citera
2011-05-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filios
Det finns onekligen konstiga ungar på Norra Fäladen.
Sist jag körde in till Lund via det området rusade en unge fram precis framför bilen. Det var mörkt ute och omöjligt att se dom när de stod och gömde sig. Jag fick tvärnita och såg då att det var ett gäng småungar som lekte någon livsfarlig lek. De tvingade bil efter bil att stanna genom att springa fram och tillbaka över vägen med väldigt litet avstånd från bilen Hatar fortfarande att köra där efter det...

i mina unga dagar här uppe i fäladen hoppade vi på bussen vid baksidan och hängde vid grillen den har på baken av bussen, vi stod på krock skydden den har. man brände ju så klart fingrarna så man kunde ju inte hänga kvar där länge men där kom andrenaliet in och man fick hoppa av i farten och sätta fart och jogga för annars så trillade man och kunde bli på körd av bilarna som tuttade som fan när vi var bakom bussen, stod jätte mycket om detta i tidningen buss chaufförerna såg ju aldrig detta men det var ett himla liv när en unge trillade av och slog sig medvetslös
Citera
2011-05-20, 19:25
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

Håll topic nu istället för att spåra ur med en massa blattetjafs, tack.

/Mod
Citera
2011-05-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerevarine
Bara jag som trodde att ungarna hade rökt på?
Nej.
Sjuka ungar, vad gör soc åt något liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in