2011-05-20, 14:45
Bannlyst
http://figoteborg.se/2011/05/20/demonstration-lordag-21-maj/

Synpunkter?
Personligen tycker jag det är konstigt att detta parti vill att kvinnor ska springa runt med tält på huvudet.
Citera
2011-05-20, 14:51
Bannlyst
Hahaha, åh, detta är ju helt underbart roligt. Feminister som stöder islamistfinansierade moskébyggen. Haha, tänk er dessa feminister i ett framtida islamistiskt Sverige, de hade stenats till döds offentligt, men det är de för värdelösa och obildade för att förstå. Riktigt jävla kul. Kan vi inte deportera alla smutsvänster-motdemonstranter till Afghanistan, till något talibandominerat område, så får de smaka på sin älskade islamism. Inte för att jag har något emot islamister som bekämpar sionism och vänsterfeminism, men det är bara så kul att F! (riktiga jävla skräp-pk-kärringar till vänsterfeminister) stöder radikal islamism.
Citera
2011-05-20, 14:51
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
http://figoteborg.se/2011/05/20/demonstration-lordag-21-maj/

Synpunkter?
Personligen tycker jag det är konstigt att detta parti vill att kvinnor ska springa runt med tält på huvudet.

Balanda inte in ideologi & FI i samma mening. Gudrun och hennes kumpaner vill barra lura till sig makt och pengar. De gör vad som helst.
Deras anhängare är otroligt korkade. Jag såg gudruns tal på odenplan och ställde någon en intelligent fråga blev hon tokig och stod bara och skrek osammanhängande.
Citera
2011-05-20, 14:52
Medlem
micro113s avatar
F! demonstrerar mot rasism, inte för en moské - en viss skillnad faktiskt.

Citat:
Fi deltar i den antirasistiska demonstrationen som anordnas den 21 maj av Göteborg mot rasism. Olika nazistgrupper kommer till Göteborg för att demonstrera mot den nybyggda mosken på Hisingen. Detta är inte okej, och självklart går Fi med i
tåget! Demonstrationen startar klockan 11.00.

Fast det kanske blev för många bokstäver i rad för TS?
Citera
2011-05-20, 14:54
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Ordet rasism är överexploaterat.
Citera
2011-05-20, 14:54
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:

Är muslimer en särskild ras?
Citera
2011-05-20, 15:01
Bannlyst
Citat:

Din idiot! Det rör sig om en motdemonstration mot de som demonstrerar mot moskén. Kan du räkna ut vad det innebär eller blev det för många "mot"?
Citera
2011-05-20, 15:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ordet rasism är överexploaterat.
Det må så vara - det är i alla fall en anti-rasistisk demonstration som F! skall delta i och inte en pro-muslimsk eller pro-moske.

Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Är muslimer en särskild ras?
Nej, har någon påstått det? F! deltar i en anti-rasistisk demonstration, att vara rasist är inte heller en ras, utan ett ställningstagande.
Citera
2011-05-20, 15:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Din idiot! Det rör sig om en motdemonstration mot de som demonstrerar mot moskén. Kan du räkna ut vad det innebär eller blev det för många "mot"?
Exakt de demonstrerar inte FÖR en moské, de demonstrerar mot rasisternas demonstration.
Citera
2011-05-20, 15:06
Bannlyst
Citat:
Exakt de demonstrerar inte FÖR en moské, de demonstrerar mot rasisternas demonstration.

Och med det avslutar jag diskussionen då det är uppenbart att du inte kan läsa/förstå en skriven text
Citera
2011-05-20, 15:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Och med det avslutar jag diskussionen då det är uppenbart att du inte kan läsa/förstå en skriven text
Jo, jag kan läsa och förstå en skriven text - det tycks vara ni som inte klara av det och som missar poängen.

För många bokstäver i rad som sagt var. Man kan ju inte begära att alla skall kunna hantera det, i synnerhet inte om det hamnar ihop med ämnen som feminism och muslimer - då slår ju alla luckor igen för somliga.
Citera
2011-05-20, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squadrista
Hahaha, åh, detta är ju helt underbart roligt. Feminister som stöder islamistfinansierade moskébyggen. Haha, tänk er dessa feminister i ett framtida islamistiskt Sverige, de hade stenats till döds offentligt, men det är de för värdelösa och obildade för att förstå. Riktigt jävla kul. Kan vi inte deportera alla smutsvänster-motdemonstranter till Afghanistan, till något talibandominerat område, så får de smaka på sin älskade islamism. Inte för att jag har något emot islamister som bekämpar sionism och vänsterfeminism, men det är bara så kul att F! (riktiga jävla skräp-pk-kärringar till vänsterfeminister) stöder radikal islamism.

Det var ungefär så jag tänkte med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in