Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-20, 13:39
  #1
Medlem
ZEUS.s avatar
tja är intresserad av att veta om det är någon som har erfarenhet av att ligga på eq i 1år på grammet/Ew doser? vill veta allt om hur det va
är väligt sugen på det med låg dos testo nämligen.
svar uppskattas
mvh
Citera
2011-05-20, 13:54
  #2
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
tja är intresserad av att veta om det är någon som har erfarenhet av att ligga på eq i 1år på grammet/Ew doser? vill veta allt om hur det va
är väligt sugen på det med låg dos testo nämligen.
svar uppskattas
mvh


hur upplever du EQ? är själv sugen att slänga till EQ, är väldigt nyfiken på det.

"Athletes almost never report estrogenic side effects with Equipoise, even when the dose is up to a gram per week. Side effects caused by estrogen include oily skin, acne, and gynocomastia, and as I said, those are usually not found from Equipoise. Virilization (development of male sexual characteristics in women) is almost never seen with this compound, when reasonable doses are used by female athletes. This is one of the few injectable compounds which could be successfully be used by female athletes and bodybuilders, and isnt often faked."


detta kan dock vara värt att tänka på

One of the most pronounced effects in Equipoise is its ability to raise your RBCs (red blood cells). This is very typical of anabolic steroids; however, Equipoise would appear to do it to a slightly greater degree than most.
Citera
2011-05-20, 14:04
  #3
Medlem
ZEUS.s avatar
ja har läst det där..
jag gillar eq skarpt. känns som en vad ska man kalla det.?! mini turbo typ...
nu kör jag den på deff förtillfället. ska fortsätta med liten lean bulk när jag nåt mitt mål.
kört den ett antal gånger dock ej längre en 18v. nu tänkte jag köra 20-26. men är som sagt sugen på lääääängre...
mvh
Citera
2011-05-20, 14:11
  #4
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
ja har läst det där..
jag gillar eq skarpt. känns som en vad ska man kalla det.?! mini turbo typ...
nu kör jag den på deff förtillfället. ska fortsätta med liten lean bulk när jag nåt mitt mål.
kört den ett antal gånger dock ej längre en 18v. nu tänkte jag köra 20-26. men är som sagt sugen på lääääängre...
mvh



hahaha ja nu vart man ju inte direkt mindre sugen på att sätta in EQ.

antog att du redan läst på om det, tänkte mest det där med RBC vilket inte är allt för bra. men håller man koll på värdena lite grann så ska det väl inte vara nån fara att ligga på det riktigt länge?
Citera
2011-05-20, 14:15
  #5
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
hahaha ja nu vart man ju inte direkt mindre sugen på att sätta in EQ.

antog att du redan läst på om det, tänkte mest det där med RBC vilket inte är allt för bra. men håller man koll på värdena lite grann så ska det väl inte vara nån fara att ligga på det riktigt länge?
ja det kan jag tro att du blev tycker absolut du ska testa det någon gång.
nä rbc:n är inte bra . siktar nog 26v o får göra en hälsokoll om det ska bli längre kanske.
vore bara så gott o ligga på det längre som sagt. fast vem vet det kan ju dyka upp otrevligheter
mvh
Citera
2011-05-20, 14:17
  #6
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
ja det kan jag tro att du blev tycker absolut du ska testa det någon gång.
nä rbc:n är inte bra . siktar nog 26v o får göra en hälsokoll om det ska bli längre kanske.
vore bara så gott o ligga på det längre som sagt. fast vem vet det kan ju dyka upp otrevligheter
mvh


läst dock just detta på elitefitness, dock gav han inte ut nån källa på detta.


"
Any gear boosts RBC production to some degree.

The most is anadrol(Oxymetholone). It was created solely for this purpose, to treat children with sickle-cell anemia.
After that, its test, eq, and some others....but they won't come close to anadrol.

Also, some people have genetically high RBC levels. Mine oscillate between 8.0 and 9.0, but I have seen some endurance guys with RBC's in the 10+ range.

Thats just anabolic steroids though....you cannot kill yourself with anabolic steroids in terms of RBC's producing so many blood cells, that your hematocrit levels(Viscosity of the blood) begins to rise dramatically(Normally in the 60 range or so), and your blood begins to coagulate, and you have a myocardial infarction.

Only EPO is powerful enough to do that........reason why I won't go near it with a 100 ft pole.

Normal heamtocrit counts are between 40 and 45. For anabolic steroids users, depending on your dosage and choice of gear, they osciallte between 45 and 55.

(Btw, hemtocrit = Total volume of SOLID components in blood plasma / Total Volume of Blood Plasma).

Mine normally always stay in the 50 range as long as I stay reasonably well hydrated."

nån med lite mer koll om detta får gärna svara om det är sant eller falskt, skulle detta vara sant så är det ju jävligt positivt.
Citera
2011-05-20, 14:21
  #7
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
läst dock just detta på elitefitness, dock gav han inte ut nån källa på detta.


"
Any gear boosts RBC production to some degree.

The most is anadrol(Oxymetholone). It was created solely for this purpose, to treat children with sickle-cell anemia.
After that, its test, eq, and some others....but they won't come close to anadrol.

Also, some people have genetically high RBC levels. Mine oscillate between 8.0 and 9.0, but I have seen some endurance guys with RBC's in the 10+ range.

Thats just anabolic steroids though....you cannot kill yourself with anabolic steroids in terms of RBC's producing so many blood cells, that your hematocrit levels(Viscosity of the blood) begins to rise dramatically(Normally in the 60 range or so), and your blood begins to coagulate, and you have a myocardial infarction.

Only EPO is powerful enough to do that........reason why I won't go near it with a 100 ft pole.

Normal heamtocrit counts are between 40 and 45. For anabolic steroids users, depending on your dosage and choice of gear, they osciallte between 45 and 55.

(Btw, hemtocrit = Total volume of SOLID components in blood plasma / Total Volume of Blood Plasma).

Mine normally always stay in the 50 range as long as I stay reasonably well hydrated."

nån med lite mer koll om detta får gärna svara om det är sant eller falskt, skulle detta vara sant så är det ju jävligt positivt.
det va sånt där jag ville höra tackar
hoppas som sagt nån mer kan komma in o göra input.
mvh
Citera
2011-05-20, 15:07
  #8
Medlem
matte1234s avatar
känner du att du bygger lika bra massa på eq som testo?
mvh
Citera
2011-05-20, 15:14
  #9
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
Thats just anabolic steroids though....you cannot kill yourself with anabolic steroids in terms of RBC's producing so many blood cells, that your hematocrit levels(Viscosity of the blood) begins to rise dramatically(Normally in the 60 range or so), and your blood begins to coagulate, and you have a myocardial infarction.

Only EPO is powerful enough to do that........reason why I won't go near it with a 100 ft pole.

Frågan är om man kan lita på den informationen.

Kollar dom upp rbc när man ger blod? Man får väl ge blod någorlunda ofta om man vill och det kan ju vara läge att göra om man ligger på eq. Kanske. En idé.
Citera
2011-05-20, 15:45
  #10
Medlem
MEGABITs avatar
Ja låg på EQ i 24v 1g ew. Funkade riktigt bra men ja brukade få som deca dick " eller EQ dick? !" ibland vet inte om det är en vanlig side. Grym återhämtingng speciellt på cardio. Bygger inte lika fort som testo för man drar ju inte på sig lika mkt vätska. Men den enorma hungern man ska få kände ja aldrig av.
__________________
Senast redigerad av MEGABIT 2011-05-20 kl. 15:48.
Citera
2011-05-20, 15:52
  #11
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Frågan är om man kan lita på den informationen.

Kollar dom upp rbc när man ger blod? Man får väl ge blod någorlunda ofta om man vill och det kan ju vara läge att göra om man ligger på eq. Kanske. En idé.


jo att ge blod är bra skit.

ja jag undrar också om man kan lita på det där uttalandet, han gav ju ingen källa eller nåt annat, därför hoppas jag att någon som är mer kunnig inom det området väljer att svara på om det är sant eller falskt, håller mig skeptisk tills motsatsen är bevisad.

visst hoppas jag att det är sant, men som sagt skeptisk.
Citera
2011-05-20, 16:16
  #12
Medlem
manhofs avatar
Sorry för att jag dick-ridear tråden lite, men ge blod med artificiella hormoner i kroppen? Bra eller anus? Eller rättare sagt, kan det uppstå komplikationer för de som tar emot blodet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback