2011-05-20, 10:38
Medlem
Sg precis klart p efter 10 eller vad det var med Malou von Sivers, Iaf var pablo roberto dr med nn samhetsvetare och en skdespelare och snackade om ktenskap, jmnstlldhet osv.

Mste bara sga att vad grym Pablo r, han sger rtt ut hur han tycker och tnker medans de andra hller en plandebatt och dittar och dattar. Diskutera, snackar de andra bara rent skit och har inget vettigt att komma med medans Pablo har medelsvensons sikter?

lnk: http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=1292088

Ber mod flytta trd om den r felplacerad

Mvh
Senast redigerad av xanan 2011-05-20 kl. 10:41.
Citera
2011-05-20, 11:01
Medlem
Tenaciouss avatar
Jag tycker att det var tvrtom.

Paolo Roberto skmmer alltid ut sig med sina s.k. "sanningar". Hans argument saknar totalt fakta och baseras enbart p vad han sjlv har upplevt. Sen kan han inte heller fra en intelligent diskussion utan att hja rsten eller stna och gorma nt i stil med "Det dr r skitsnack, det vet ju alla" - snubben borde lra sig nr man ska hlla kften och lyssna, och nr det r ens tur att prata.

Jag tycker att det r uppenbart att Paolo Roberto inte kan ngot, och jag frundras ver varfr han alltid fr sitta i TV program med personer som vet, har tnkt till och forskat kring mnet - medans Paolo Roberto har varit bra p boxning... ?
Citera
2011-05-20, 11:42
Medlem
Dolgtrases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenacious
Text

Jag hller med dig i allt du sger hr. Gud, vad jag r trtt p den dr gaphalsen.
Citera
2011-05-20, 11:46
Medlem
alcatrazs avatar
Kan tycka paolo med sin rttframhet och att han inte fegar r rtt kul att se och hra. De sk experter kring dessa frgor i Sverige ger jag inte fem re fr alls. Nn mer politiskt tillrttalagd samhllsdebatt fr man leta efter, men nt strre snille r han inte Paolo.
Citera
2011-05-20, 12:32
Bannlyst
Paulo Roberto och Marcus Birro r tv halvruttna frukter p samma smutseuropeiska gren; den sinnessla, uppblsta, gapiga och mussoliniinfluerade italienska grenen... Skicka hem dom till sitt pastaland...
Citera
2011-07-18, 15:00
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanan
Diskutera, snackar de andra bara rent skit och har inget vettigt att komma med medans Paolo har medelsvensons sikter?

lnk: http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=1292088

Som nordisk man r det ju oerhrt svrt att knna igen sig i Paolo Robertos sydlndska utseende, men hans sikter tangerar i stort sett arbetarklassens allmnna syn p knsrollerna.
Nr jag var i USA hr om ret resonerade man dock i samma anda som Roberto, och det r nog mer en italo-amerikansk utgngspunkt i hans resonemang.
Han talar om biologiska skillnader mellan knen, och om instinktiva beteendemnster som att nrma sig brudar vid bardisken. Vidare ppekar han antalet ensamhushll i Sverige som ett tecken p att mn och kvinnor har svrt att samarbeta i landet, och det var vl i USA jag hrde det argumentet senast.
Citera
2011-07-18, 18:37
Medlem
HerrPs avatar
Jag tycker ofta olika n Paolo men jag
Uppskattar att han inte skrder orden
Till skillnad frn de mesta mesar i svensk
Media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto