Citat:
Ursprungligen postat av
Dankosofly
Om jag fixar det. De senaste 6-7 åren tror jag aldrig att jag gått en dag utan att runka. Om man runkar av till bilder av vanliga kvinnor online då och inte använder sig av traditionellt porr?
Om du inte klarar det så är du en väldigt vek människa. Inget fel med det. Så är det. Men jag tror att det är något som du måste jobba med för att inte råka ut för att snoppen gömmer sig när en sexig dam ser på den.
Du måste sluta med producerad porr helt och hållet skulle jag säga. Du måste väl kunna använda fantasin?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dankosofly
Det där med att chansen ökar att den failar om man tänker för mycket på det låter extremt illa. Jag tror inte jag kan sluta oroa mig efter att jag fått genomleva det en gång. Det måste ju finnas produkter och hjälpmedel?
Som sagt så behöver du ordna dig själv först. Så länge du inte har gjort det så kommer snoppen att faila.
Du borde ha inställningen att snoppen faktiskt kommer att faila. Du borde till och med informera sex-damen om problemet och säga att det troligen kommer att bli så och att ni ska jobba utefter det och informera henne om att du kommer vara nöjd även om det blir "misslyckat".
De lite mer erfarna sex-damerna som varit i branschen ett tag känner väl till detta och kan jobba med det. Om snoppen inte vill vara med på game så tackar du och säger att det ändå var givande. Sen tvättar du av den och går till ett annat ställe och försöker igen med samma sak.
Tona också ner hela grejen med att du ska äta någon slags middag för att fira att du knullat en hora. Skippa allt sånt. Var bara dig själv och ärligt med sex-damen.
Det gör inget om du framstår som en liten vek man inför sex-damen. Hon tycker det ändå om dig oavsett om du knullar som en grekisk gud eller har en snopp som en tolvåring.