2014-10-09, 14:40
Medlem
Miss isabelle lr jackie?! någon som testat dessa?

bilderna/verklighet
Citera
2014-10-10, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomoremrnice
Miss isabelle lr jackie?! någon som testat dessa?

bilderna/verklighet
Isabelle har jag aldrig träffat men Jackie har jag träffat 3 ggr. Bilderna stämmer väldigt bra överens med verkligheten. Jackie är rolig, trevlig och hon får dig att känna dig avslappnad och omtyckt, det är en fröjd att komma till henne. Hon är en fantastisk älskarinna i min smak och det verkar verkligen som om hon njuter till 200 % när vi har sex. Jag kan verkligen rekommendera henne.
Citera
2014-10-10, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serogmag
Isabelle har jag aldrig träffat men Jackie har jag träffat 3 ggr. Bilderna stämmer väldigt bra överens med verkligheten. Jackie är rolig, trevlig och hon får dig att känna dig avslappnad och omtyckt, det är en fröjd att komma till henne. Hon är en fantastisk älskarinna i min smak och det verkar verkligen som om hon njuter till 200 % när vi har sex. Jag kan verkligen rekommendera henne.
Ja, Jackie ser riktigt härlig ut och helt i min smak. Blir ju inte mindre sugen efter att hört att hon även levererar på det sociala planen och är serviceinriktad. Kul

Tror att hon även fanns på något ställe i Kph förut men inte längre. Synd då jag oftare är där än i Helsingör. Men det är å andra sidan inte lång omväg.
Citera
2014-10-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Ja, Jackie ser riktigt härlig ut och helt i min smak. Blir ju inte mindre sugen efter att hört att hon även levererar på det sociala planen och är serviceinriktad. Kul

Tror att hon även fanns på något ställe i Kph förut men inte längre. Synd då jag oftare är där än i Helsingör. Men det är å andra sidan inte lång omväg.

Hon är listad som en av pigerna på Pussy Galores i Frederiksberg och även på Mon Cherie i Rödövre, men jag kunde inte se att hon stod med på Vagtplanen för de närmsta 2 veckorna.

Fast från Malmö känns det nästan lättare att ta sig till Citygirls än vad det är att ta sig till Mon-Cherie om man skall använda allmänna transportmedel.
Senast redigerad av serogmag 2014-10-10 kl. 09:25.
Citera
2014-10-10, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serogmag
Hon är listad som en av pigerna på Pussy Galores i Frederiksberg och även på Mon Cherie i Rödövre, men jag kunde inte se att hon stod med på Vagtplanen för de närmsta 2 veckorna.

Fast från Malmö känns det nästan lättare att ta sig till Citygirls än vad det är att ta sig till Mon-Cherie om man skall använda allmänna transportmedel.
Se där! Hade missat det. Får kontakta dem och höra om hon jobbar också.

Som du är inne på så är det ofta lättare att ta sig till Helsingör men då jag ofta är i Kph av andra orsaker så är det ofta bättre. Då jag utgår ifrån Gbg så skulle det absolut vara bättre att ta mig till Helsingör om jag bara var ute efter att ligga.
Citera
2014-10-11, 06:54
Medlem
KingKongFives avatar
Det här börjar utveckla sig till en riktigt trevlig tråd! Hoppas det fortsätter i samma stil. Rubriken kunde evt ändras till "frågor och tips om tjejer på Citygirls" eller liknande?

Har själv bara träffat två av de nuvarande tjejerna... Spontanbesök hos Julie i fjol när min fasta "date" i kbh tvingades avlysa med kort varsel. Kan rekommenderas för alla som gillar nätta tjejer med mellanöstligt påbrå! Besökte Kimmie (då under annat namn) i maj i år under Citygirls 10-års jubileum. Trevlig och "älskarinne aktig" men kraftigare än bilderna ger vid handen.
Citera
2014-10-11, 13:49
Medlem
BlueStars avatar
Två snarlika trådar sammanfogade. Rubriken justerad.

/Mod
Citera
2014-10-15, 10:06
Medlem
KingKongFives avatar
Trevlig intervju med en "citygirl" i nättidningen Nyheter Idag:

http://nyheteridag.se/hon-forlorar-p...ik-mot-amanda/

Skulle önska att något liknande publicerades i gammelmedia för att minska fördomarna om branschen, men det lär man få vänta förgäves på... Blev för övrigt lite sugen på henne Amanda!
Citera
2014-10-15, 21:34
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongFive
Trevlig intervju med en "citygirl" i nättidningen Nyheter Idag:

http://nyheteridag.se/hon-forlorar-p...ik-mot-amanda/

Skulle önska att något liknande publicerades i gammelmedia för att minska fördomarna om branschen, men det lär man få vänta förgäves på... Blev för övrigt lite sugen på henne Amanda!
Intressant läsning. Blev också sugen på ett besök igen och gärna Amanda.
Jag vet att klinikerna inte alltid är helt sanningsenliga med uppgifterna om åldern på dem som jobbar. I artikeln du länkar till står det att Amandas ålder är 38. På citygirls sida är hon dock 24 år. Fast å andra sidan står det att hon jobbat i 15 år, så beskrivningen var kanske nästan korrekt när hon började på kliniken men att de glömt att uppdatera uppgifterna om åldern sedan dess..
Citera
2014-10-17, 16:51
Medlem
Maria från City Girls i Helsingör

Någon som har knullat Maria från City Girls, och hur var hon?
Hon erbjuder grekiska (anal), någon som har provat henne?

http://www.citygirls.dk

Hon är också på Mon-Cherie

http://www.mon-cherie.dk

och var tidigare med samma bilder på Seduction Girls som Martine Magic.
Citera
2014-10-18, 09:22
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo05
Någon som har knullat Maria från City Girls, och hur var hon?
Hon erbjuder grekiska (anal), någon som har provat henne?

http://www.citygirls.dk

Hon är också på Mon-Cherie

http://www.mon-cherie.dk

och var tidigare med samma bilder på Seduction Girls som Martine Magic.

Ja, läs tråden. Enligt beskrivningen erbjuder hon grekiskt, men det är inget jag är intrresserad av så jag frågade inte. Det står dock att hon gör superfransk med, men det ville hon inte under vår träff.
Citera
2014-10-18, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Ja, läs tråden. Enligt beskrivningen erbjuder hon grekiskt, men det är inget jag är intrresserad av så jag frågade inte. Det står dock att hon gör superfransk med, men det ville hon inte under vår träff.

OK hon kysser kanske inte heller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in