Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-19, 17:17
  #1
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag skulle vilja ha en formpressad minimizer med byglar till mina I-kupor. En sådan där slät utan spetsar som man kan ha under toppar. Gärna med utbytbara axelband så jag kan ha på mig genomskinliga axelband under linnen med smala axelband. Är det någon som har bra tips på märke och modell?

Skulle det gå att ta bort fasta axelband och sätta dit en slags fästanordning som jag kan fästa avtagbara axelband vid?
__________________
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2011-05-19 kl. 17:19.
Citera
2011-05-19, 21:29
  #2
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag har letat på nätet (inte helt enkelt) men inte hittat en minimizer i en så stor storlek. Jag hoppas på att det finns någon FB:are som vet om ett märke som har en minimizer som jag kan ha. Vill inte ha en hylla som i vanliga behåar utan lite mer tillplattad.
Citera
2011-05-22, 17:47
  #3
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Förmodar att det är så illa som jag befarade att det inte finns minimizer med bygel för I-kupor eftersom ingen svarat

Inte ens i utlandet?
Citera
2011-05-23, 09:50
  #4
Medlem
InigoMontoyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Förmodar att det är så illa som jag befarade att det inte finns minimizer med bygel för I-kupor eftersom ingen svarat

Inte ens i utlandet?

Hittade nåt här, men såg inte om de hade med och utan bygel eller om du har andra preferenser. Jobbat i en BHbutik men känner bara till ställen med upp till G tyvärr.

http://www.biggerbras.com/catalog/bras-lingerie-swimwear.cfm?sstype=Women|Bras|Minimizer&sssize=&s sbrand=&sscolor=&stock=0&price=&offer=
Citera
2011-05-23, 10:09
  #5
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InigoMontoya
Hittade nåt här, men såg inte om de hade med och utan bygel eller om du har andra preferenser. Jobbat i en BHbutik men känner bara till ställen med upp till G tyvärr.

http://www.biggerbras.com/catalog/bras-lingerie-swimwear.cfm?sstype=Women|Bras|Minimizer&sssize=&s sbrand=&sscolor=&stock=0&price=&offer=

Tack för tappert försök. Hittade bara en minimizer med i I-kupa på sajten (men jag kanske sökte för dåligt). Och den hade inte formpressad kupa utan med sömmar och påsydd spets samt ingen bygel. Gillade att sajten använde rejält storbystade kvinnor med naturlig byst för att visa många stora kupor. Annars brukade det mesta vara silikontjejer eller de med en fast D-kupa som visar upp de extra stora storlekarna. Som att låta en med storlek 36 visa upp storlek 50. Jag får bättre uppfattning om hur behån ser ut ifall det är en naturlig och tung megabyst som visar den. Önskar att flera sajter hade samma sorts bilder.


Det är den här modellen jag söker i I-kupa:

http://www.biggerbras.com/aviana-plu...avi-2460.shtml

Har något sett en liknande på någon sajt eller i en butik?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback