Jag tänkte att det kunde behövas en tråd där vi reder ut vad som hände med vissa fotbollsspelare efter karriären. Det behöver inte vara gamla stjärnor, utan det räcker med att det är en fotbollsspelare som av någon anledning har fastnat i våra hjärtan.
T.ex. kan jag inte låta bli att fundera över vad som hände med Emmanuel "ET" Tetteh nu när Tetteh Bangura är i ropet. ET var ju en färgstark (dubbel innebörd?) anfallare i IFK Göteborg i slutet på 90-talet. Han gick till Turkiet sedan, men vad gör en sådan idag?
Kommer också att tänka på porrkungen Moses Nsubuga (stavning?). Han slog igenom i Elfsborgs comeback i Allsvenskan 1997, amputerade bort ena benet efter en bilolycka och försvann från rampljuset.
Har ni fler förslag eller svar på ovanstående. Var så goda att posta!
Moses Nsubuga träffar jag på då och då han är jävligt trevlig måste jag säga och den enda kända porrskådisen jag är lite tjenis med så jag blir lite starstruck när jag träffar honom. Han jobbar i dag som fotbollstränare han tränade Brommapojkarnas juniorer förra året och jag tror det är Café Operas eller Djursholms juniorer juniorer han tränar nu eller om det är nåt lag i Täby. Åt det hållet i alla fall det var några månader sen jag stötte på honom sist. Han är fortfarande jävligt fit så han får nog fortfarande knulla bara reservbenet fungerar som i fornstora dagar.
Moses avslutade sin karriär i Elfsborg när han blev av med benet i en bilolycka. Innan han blev känd fotbollsspelare medverkade han i 3 porrfilmer för porrfilmsbolaget Mums. # stycken blev det och de hette Smörjhallen, Totalsex med spermaluder 1 och 2.
Moses Nsubuga träffar jag på då och då han är jävligt trevlig måste jag säga och den enda kända porrskådisen jag är lite tjenis med så jag blir lite starstruck när jag träffar honom. Han jobbar i dag som fotbollstränare han tränade Brommapojkarnas juniorer förra året och jag tror det är Café Operas eller Djursholms juniorer juniorer han tränar nu eller om det är nåt lag i Täby. Åt det hållet i alla fall det var några månader sen jag stötte på honom sist. Han är fortfarande jävligt fit så han får nog fortfarande knulla bara reservbenet fungerar som i fornstora dagar.
Moses avslutade sin karriär i Elfsborg när han blev av med benet i en bilolycka. Innan han blev känd fotbollsspelare medverkade han i 3 porrfilmer för porrfilmsbolaget Mums. # stycken blev det och de hette Smörjhallen, Totalsex med spermaluder 1 och 2.
Tack! Då låter det ju som att livet borde vara hyfsat ordnat för honom, vilket är kul att höra. Undrar om hans juniorlag (och deras föräldrar) känner till hans karriär innan karriären
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!