2012-01-17, 16:44
Medlem
Montanaburkens avatar
Tjo, behöver hjälp med en sak. Tänkte köra en gångtunnel och undrar om ni tycker att jag ska köra utan knasare. Har endast en person som skulle kunna hålla knas men problemen med han är följande.. Han är lite överviktig och hans kondis suger, om jag känner han rätt så skulle han gola ifall han torskade och jag hann springa iväg. Tänkte bara göra en tvåfärgad tupp.
Citera
2012-01-17, 16:49
Medlem
För i helvete?
Citera
2012-01-17, 16:53
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Tjo, behöver hjälp med en sak. Tänkte köra en gångtunnel och undrar om ni tycker att jag ska köra utan knasare. Har endast en person som skulle kunna hålla knas men problemen med han är följande.. Han är lite överviktig och hans kondis suger, om jag känner han rätt så skulle han gola ifall han torskade och jag hann springa iväg. Tänkte bara göra en tvåfärgad tupp.

Du skojar eller...?
Citera
2012-01-17, 17:01
Medlem
DanOstmannens avatar
Citat:
Jesus fucking christ, om du kör en enda jävla throwup lär du ju för fan inte få knas.
Fast nej du behöver nog inte ha någon som knasar
Citera
2012-01-17, 17:18
Medlem
HarryKruts avatar
Citat:

Sänk några bärs innan så att du är lugn och go' så behöver du knappast knasare.

Och om det nu kommer någon som inte gillar det du gör så får du la springa där ifrån.
Citera
2012-01-17, 17:36
Medlem
swapzs avatar
Citat:

Nej du behöver ingen knasare! För du ska väll köra på natten eller?
Citera
2012-01-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Sänk några bärs innan så att du är lugn och go' så behöver du knappast knasare.

Och om det nu kommer någon som inte gillar det du gör så får du la springa där ifrån.

Det är ju nu när man är full och målar som man alltid lyckas undvika knas även fast man kör på som en idiot och skiter i allt!
Citera
2012-01-17, 19:23
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ta inte med dig någon knasare om personen i fråga är en mupp till soffpotatis som i sig är mer knas än hela grejen i övrigt.
Jag har aldrig med mig några knasare, att vara själv eller eventuellt ha några andra som ska måla med sig räcker gott och väl, ju mindre folk att hålla koll på desto bättre.

Förövrigt är det ju iallafall bra att du själv verkar inse att du är aningen efterbliven.
Citera
2012-01-17, 20:02
Medlem
Tja! Jag tänkte göra min första spya på ett utomhusbad( badet är gratis och man kan vara där när som helst gå in lagligt.)Badet ligger på ett fält och bostadsområden runtomkring. Och jag undrar om ni tror att jag skulle kunna göra den typ på en vardag(dagtid) utan att få knas?
Citera
2012-01-17, 20:17
Medlem
DanOstmannens avatar
"Hej jag är tolv år och jag undrar om jag kommer få knas om jag gör en spya på en vägg?"
Citera
2012-01-17, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanOstmannen
"Hej jag är tolv år och jag undrar om jag kommer få knas om jag gör en spya på en vägg?"
Nej jag är inte tolv det var bara en kompis som sade att jag var tvungen att gå ut på natten för att inte få knas. ( Och då blev jag lite tveksam om jag skulle ut )
Citera
2012-01-17, 21:15
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollssupporten
Tja! Jag tänkte göra min första spya på ett utomhusbad( badet är gratis och man kan vara där när som helst gå in lagligt.)Badet ligger på ett fält och bostadsområden runtomkring. Och jag undrar om ni tror att jag skulle kunna göra den typ på en vardag(dagtid) utan att få knas?
Jag tror du lätt får knas, kör på natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in