2011-06-05, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
http://www.corren.se/ostergotland/kinda/?articleId=5664349&date=&menuids= Segt

"Fyra män i 20-årsåldern sitter anhållna för bland annat klotter och skadegörelse i Kisa.

Natten mellan fredag och lördag upptäcks fyra unga män som klottrar på Veolias bussar vid Kisas busstation. Männen jagas från platsen av väktaren som påträffar kvartetten och lämnar bakom sig åtta nerklottrade och vandaliserade bussar. Männen, hemmahörande i Stockholm, greps senare på en buss i Brokind och sitter nu anhållna i Linköping. Alla fyra nekar till det mesta av misstankarna."
Citera
2011-06-05, 21:18
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiiiF
Nya MIC? Trodde alla utom "Pepsi" satt inne? Måste väl vara han då?
Jag har inte riktigt koll på detta, men har fått uppfattningen att det MIC som nämns här är ett relativt nytt crew innehållandes Ashes m.fl.
Förstår att när du säger MIC menar du det gamla old school-crewet från Västerås.
Helt enkelt så är det två olika crews eller så har MIC nyrekryterat, vilket som stämmer vet jag inte så jag låter bli att spekulera vidare i den frågan.
Citera
2011-06-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Japp, wes var borta ett tag men nu e wes tillbaka.. Håll koll på värstra gröna säger jag bara!

vet du vilka som är med i wes och har varit med??
Citera
2011-06-06, 16:51
Medlem
freddags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiiiF
Japp. Har sett ett tjugotal throw-ups och tags med både "IAK" och "Mind" och ett tiotal målningar. Mycket kring Lögarängen så han verkar inte vara lika våghalsig längre. Inga Tip-Top liknande gärningar än på ett tag antar jag...?

Han var/är väl ganska anonym då de flesta känner igen stilen mkt väl men skulle aldrig känna igen honom? Att stå kvar och måla när någon unge cyklar förbi gör nog de flesta. Om du ska till V-ås och kolla så finns det som sagt ett gäng målningar kring Lögarängsområdet/småbåtshamnen som inte är buffade ännu. Jag lovar att du inte får nit om du skulle träffa på honom och vill snacka lite, bara du närmar dig sakta...

Oj..roligt att han är igång igen, han var ju en stor anledning till att många (inklusive en själv) började en gång i tiden. Kände honom inte personligen men man visste ju vem han var och alltid när man sprang in i honom så visste man att det var nymålat i närheten..hoppas han fortsätter och sprida sina färger i nutidens ack så dystra västerås..
Citera
2011-06-06, 20:44
Medlem
Mx_1337s avatar
Hittade lite gamla bilder på datorn med Rund, från halmstad.
Bilderna var från 06-07.
Kör Rund fortfarande? Har hört tykten som gör gällande att han kört i Norge senaste åren.
Minns att en polare från Halmstad brukade säga att han körde ganska mycket på den tiden (dvs 06-07).
Någon som sitter på bilder? Nytt som gammalt.
Citera
2011-06-06, 22:28
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Jag har inte riktigt koll på detta, men har fått uppfattningen att det MIC som nämns här är ett relativt nytt crew innehållandes Ashes m.fl.
Förstår att när du säger MIC menar du det gamla old school-crewet från Västerås.
Helt enkelt så är det två olika crews eller så har MIC nyrekryterat, vilket som stämmer vet jag inte så jag låter bli att spekulera vidare i den frågan.
Det borde absolut vara "samma" mic.
Citera
2011-06-07, 08:54
Medlem
Någon som vet varför Spek har lämnat DLF? Verkar inte helt friktionsfritt
Citera
2011-06-07, 15:21
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Det borde absolut vara "samma" mic.
Läste lite ner noggrant och såg att dom nya MIC-tagsen skådats i just Västerås, så ja det är väl troligt att det är samma crew.
Kul isåfall!
Citera
2011-06-08, 15:41
Medlem
http://www.corren.se/ostergotland/kinda/?articleId=5666189&date=&menuids=
UUFFY
haha,av allt man kan stjäla från en affär tar man med sig en skottkärra
Citera
2011-06-08, 16:17
Medlem
cooptroops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
http://www.corren.se/ostergotland/kinda/?articleId=5666189&date=&menuids=
UUFFY
haha,av allt man kan stjäla från en affär tar man med sig en skottkärra
Tycker du att några blommor hade varit mer passande..? Eller varför inte några krukor..
Citera
2011-06-08, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cooptroop
Tycker du att några blommor hade varit mer passande..? Eller varför inte några krukor..

haha iofs,men att sen ta med den på bussen också
Citera
2011-06-08, 18:06
Medlem
Hejsan12345s avatar
Hahahaha, vilka jävla hjältar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem