2011-07-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olja
Jo tyvärr. Han hade ju en rätt aktiv period under sommaren 08 sen blev det inget mer. Brukar se han ibland och han ser riktigt sliten ut. Några tags ibland men inte mycket mer än det.

om du ser CANT och han ser sliten ut så är det inte så konstigt med tanke på att han inte lever. zombie..?
Citera
2011-07-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
April gjorde någon film där han samlade gamla pics m.m. Den skickades runt på msn för nåt år sedan.
Ungefär samtidigt skymtades nya April tags i Lund har jag för mig..

nice. lär ju inte gå att hitta så lätt men jag överlever. mest kul att höra att han inte dött typ.
Citera
2011-07-29, 22:46
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattfarsan
Sen har de ju presterat på en helt annan nivå, både i Stockholm och internationellt. Eller hur?

Det har nog mer med personlig smak att göra än något annat. Bägge crewen har sina egna superstjärnor, som skapar trender med sina alster, men deras stilar är så olika att det blir som att jämföra filmjölk med rödtjut.
Citera
2011-07-30, 16:14
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Okej.
Känns som deras crew dog ut lite efter CANT miste livet
Förvisso, även om dom faktiskt var väldigt aktiva några år efter det skedde också, först på senare år dom slagit av på takten.
Citera
2011-07-30, 16:22
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalOfPray
Såg en TKO målning idag under bron mellan svingeln och olskrogen. Men asså, vem är förvånad? TSD består enbart av 14åringar nuförtiden.

Vilken bro? bor ju fan där.. olskroken heter det förresten, hehe..
Citera
2011-07-30, 23:25
Medlem
kattfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Det har nog mer med personlig smak att göra än något annat. Bägge crewen har sina egna superstjärnor, som skapar trender med sina alster, men deras stilar är så olika att det blir som att jämföra filmjölk med rödtjut.

Självprops. VIM är bra mycket större, både stilmässigt och kvantitet.
Citera
2011-07-31, 03:12
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verifierad
vad hände med medlemmarna i Da Lost Boys (dlb), malmö?
arak/clea vet jag, men vad gör aprilr och pest idag? sist jag hörde något, vilket var ett bra tag sen, så hade de börjat punda.

April finns på flashan iaf
Citera
2011-07-31, 03:14
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Förvisso, även om dom faktiskt var väldigt aktiva några år efter det skedde också, först på senare år dom slagit av på takten.

Leker man med jonk så får det konsekvenser.
Citera
2011-07-31, 03:16
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Syns mest gör BST, PMS, Y2K och AOD.

Gamlingar som slagit av lite på takten, men ändå åtnjuter cred för sina tidigare bravader - och titt som tätt chockar allmänheten med välplacerade aerosolfresker:

WIM
WUFC
NFC
FAME

Såg en MIS BST under en bro ute på småländska langsbyggden mellan någon fattig älgpark och växjö.
Citera
2011-07-31, 12:45
Medlem
Disembowlers avatar
Vem är denna GOLD alla stockholmare snackar om? Vad har han gjort? Någon som kan länka något av GOLD?
Citera
2011-07-31, 13:24
Medlem
Bertil.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Vem är denna GOLD alla stockholmare snackar om? Vad har han gjort? Någon som kan länka något av GOLD?
Kan länka hans gamla flogg, den senaste är borttagen nu.
Men det du kommer se i den gamla är inte sämre än det du kunde se i den nya, DVS väldigt toy stil.
http://www.fotolog.com/comingatnight/
Citera
2011-07-31, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Han blir nog utskrattad av alla stockholmare skulle jag tro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in