2011-07-05, 01:02
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKrut
Mycket TSD, DRA, DMS, DRÄNG, OBS på P&L. Såg även några få Begoner och Regl runtom bajemajorna.
Även mycket plc och 567, kan ha suttit kvar från förra året. Kan inte påstå att jag såg mycket tsd, såg lite men tror mycke av det också satt från 2010.

Dräng tog nog hem segern ändå, iaf den jag la på minnet
Citera
2011-07-05, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Även mycket plc och 567, kan ha suttit kvar från förra året. Kan inte påstå att jag såg mycket tsd, såg lite men tror mycke av det också satt från 2010.

Dräng tog nog hem segern ändå, iaf den jag la på minnet

Är det Veronica Maggio som lockar med såna där festivaler, eller fanns det någon fet maxad graffmusik också i samma klass som Wu tangs legendariska uppträdande på Hultsfredsfestivalen 1997? Eller är bara syftet att bete sig som ett jävla slödder och visa upp sig bland likasinnade?
Citera
2011-07-05, 01:29
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Är det Veronica Maggio som lockar med såna där festivaler, eller fanns det någon fet maxad graffmusik också i samma klass som Wu tangs legendariska uppträdande på Hultsfredsfestivalen 1997? Eller är bara syftet att bete sig som ett jävla slödder och visa upp sig bland likasinnade?
Inte så mycket wutang men atmosphere var judär och gjorde en fet spelning! Men ärligt talat är det nog för att man får vara WT utan att behöva skämmas
Citera
2011-07-05, 12:35
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Hur aktiva är FAME numer egentligen?

+1
Såg ett par tags i Malmö för ett tag sen, FAME tillsammans med IB bland annat, de var nog bara på genomresa men ändå...
Vet inte alls dock vilka som är aktiva och på vilken nivå men jag blev förvånad på väg till jobbet en morgon iaf.
Citera
2011-07-05, 12:38
Medlem
zupkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaderfjorton
+1
Såg ett par tags i Malmö för ett tag sen, FAME tillsammans med IB bland annat, de var nog bara på genomresa men ändå...
Vet inte alls dock vilka som är aktiva och på vilken nivå men jag blev förvånad på väg till jobbet en morgon iaf.
Solen verkar ju hålla igång iallafall.
Citera
2011-07-05, 13:09
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupkatt
Solen verkar ju hålla igång iallafall.
Ah de e väl han man har sett nått av de senaste, har målat en del med Ikaros. Håller Plåster till i gbg fortfarande? Sitter en skitful Ape-kråm längs v-h pendeln (kommer inte ihåg vilken station) men den e solklart inte han.
Citera
2011-07-05, 13:21
Medlem
Roadrnrs avatar
Någon som har koll på om Y2K och bts dragit något i Finland ? Såg en Y2K tag i Helsingfors, och har för mig att det stod bts på en målning utanför Tammerfors. Har tyvärr inga bilder.
Citera
2011-07-05, 17:01
Avslutad
Nån som har bakgrundsinfo till det här beefet? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e132614c2486_DSC00014.JPG
Citera
2011-07-05, 17:18
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christian II
Nån som har bakgrundsinfo till det här beefet? http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e132614c2486_DSC00014.JPG
Haha, ingen aning men det är varje klottrares med självrespekt plikt att strecka PLC, brukar själv göra det.

Finns en tråd som endast avhandlar beefs förresten.
Citera
2011-07-05, 17:33
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Haha, ingen aning men det är varje klottrares med självrespekt plikt att strecka PLC, brukar själv göra det.

Finns en tråd som endast avhandlar beefs förresten.

Varför? Borde jag börja göra det?
Citera
2011-07-05, 17:40
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Varför? Borde jag börja göra det?
Absolut. Tror inte jag har en direkt anledning till att göra det, jag bara hatar dom. Du däremot måste börja spitta dem då PLC medvetet spittat ett crew vid minst ett tillfälle du skrev förut (du kanske gör det fortfarande men inte vad jag sett på ett tag). Åtgärdade genom att spitta tillbaka åt er.
Citera
2011-07-05, 17:48
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Absolut. Tror inte jag har en direkt anledning till att göra det, jag bara hatar dom. Du däremot måste börja spitta dem då PLC medvetet spittat ett crew vid minst ett tillfälle du skrev förut (du kanske gör det fortfarande men inte vad jag sett på ett tag). Åtgärdade genom att spitta tillbaka åt er.

Bra gjort aja då är dem körda då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in