2011-07-17, 03:57
Medlem
graff-sthlms avatar
Om man rör sig i Blackeberg så finns det jävligt mkt av PWA & PLC... Men har sett att VGF har kört över PLC på många ställen :O
Citera
2011-07-17, 12:10
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Vilka crews är dessa?

Hur de uppför sig vet jag inte mycket om, men toys tycker jag är att ta i. Det jag sett på gröna linan är ju knappast i klass med många äldre writers, men går verkligen inte under min definition av toys. Men om folk tycker att de är toys skiter jag högaktningsfullt i, det jag blir förbannad på är när folk sitter och snackar om saker de inte har koll på.

Jag kan också name-droppa och säga att jag känner minsann folk från alla möjliga crews, inte fan betyder det att man har koll på scenen. Du har tydligen inte öppnat ytterdörren på ett tag. De flesta som yttrar sig här har bra koll, och då räknas inte du in dit.

Om du nu skiter i att de är toys varför försvara de helhjärtat?
Citera
2011-07-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
När jag började kladda för 7 år sen körde jag inte över folk, det är rent kladdvett att man inte går över folk hur som helst.

Framförallt inte folk man inte kan ta sig an.

Alla här på forumet verkar ha olika uppfattningar angående deras aktivitet, antar att de har mycket på vissa linjer och lite på andra. Jag har ingen koll på hur det ser ut på andra. Däremot har de dominerat sin beef med drs om det är det du menar med folk de inte kan ta sig an. Men nu har ju enligt rykten massa andra crews lagt sig i (graff-sthlm nämde vgf nu som exempel), så det lär ju vändas. Ska bli intressant att se faktiskt.

Angående PWA så står jag fast vid att jag inte sett något nytt på senaste, men de har gjort mycket under sin tid och därför ska de fortfarande ha cred och respekt.
Citera
2011-07-17, 16:30
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Alla här på forumet verkar ha olika uppfattningar angående deras aktivitet, antar att de har mycket på vissa linjer och lite på andra. Jag har ingen koll på hur det ser ut på andra. Däremot har de dominerat sin beef med drs om det är det du menar med folk de inte kan ta sig an. Men nu har ju enligt rykten massa andra crews lagt sig i (graff-sthlm nämde vgf nu som exempel), så det lär ju vändas. Ska bli intressant att se faktiskt.

Angående PWA så står jag fast vid att jag inte sett något nytt på senaste, men de har gjort mycket under sin tid och därför ska de fortfarande ha cred och respekt.

En övervägande majoritet står fast vid att de är toys som inte har ett smack av värde uppe, och om vi talar kvantitet är det något som saknas totalt. Att du missat PWA betyder inget alls då du resonerar som du gör, då de levererar.
Citera
2011-07-18, 23:32
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Jag kan också name-droppa och säga att jag känner minsann folk från alla möjliga crews, inte fan betyder det att man har koll på scenen. Du har tydligen inte öppnat ytterdörren på ett tag. De flesta som yttrar sig här har bra koll, och då räknas inte du in dit.

Jo verkligen, jag sitter på Flashback hela tiden och snackar om hur många crews jag känner... jag räknas inte dit eftersom det jag säger inte stämmer överens med din världsbild.

De flesta som yttrar sig i Flashbacks graffitiforum har bra koll? Kom in i matchen.

Citat:
Om du nu skiter i att de är toys varför försvara de helhjärtat?

Jag skiter i om folk här skriver att de är toys eller vad det än kan vara. Det jag inte skiter i är att de framställs som några muppar som springer runt och spittar folk till höger och vänster. Det stämmer inte för fem öre.
Senast redigerad av saprofyt. 2011-07-18 kl. 23:34.
Citera
2011-07-18, 23:34
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Jo verkligen, jag sitter på Flashback hela tiden och snackar om hur många crews jag känner... jag räknas inte dit eftersom det jag säger inte stämmer överens med din världsbild.

Jag skiter i om folk här skriver att de är toys eller vad det än kan vara. Det jag inte skiter i är att de här framställs som några muppar som springer runt och spittar folk till höger och vänster. Det stämmer inte för fem öre.

Varför ens säga att du "känner" PWA och PLC?

Det stämmer alldeles utmärkt, små kaxiga skitungar är vad de är.
Citera
2011-07-18, 23:36
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Varför ens säga att du "känner" PWA och PLC?

För att det hör till ämnet? Och riktigt så har jag inte heller uttryckt mig.

Citat:
Det stämmer alldeles utmärkt, små kaxiga skitungar är vad de är.

Det stämmer inte.
Citera
2011-07-18, 23:42
Medlem
Xamples avatar
Citat:
För att det hör till ämnet? Och riktigt så har jag inte heller uttryckt mig.

Det stämmer inte.

Du har med andra ord inte rätt att uttala dig då du inte är opartisk. Jäv kallas det.

Det stämmer utmärkt för jag har träffat nån av snorungarna, de har attityd och tjaffsar om ingen ting.
Citera
2011-07-18, 23:46
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Du har med andra ord inte rätt att uttala dig då du inte är opartisk. Jäv kallas det.

Nej, såklart jag inte kan anses opartisk i den här diskussionen, knappast du heller va?

Citat:
Det stämmer utmärkt för jag har träffat nån av snorungarna, de har attityd och tjaffsar om ingen ting.

Med mig har de aldrig tjaffsat eller haft attityd.
Citera
2011-07-18, 23:53
Medlem
Xamples avatar
Haha nej självklart är jag inte det, jag känner ju pwa...

I mina ögon är de små wannabe gangsters som tycker det är häftigt att bråka med folk utan anledning, och innan de fick reda på att andra i närheten också var klottrare så var det ett jävla liv på de, som sedan övergick till smörande. Så i mina ögon förblir de toys tills de kan respektera andra och bete sig normalt. Sen att deras "handstil" är under all kritik är en annan femma.
Citera
2011-07-19, 00:04
Medlem
saprofyt.s avatar
OK, vi sitter båda bara och upprepar vår bild av olika saker, vi kommer inte längre än såhär. Sov gott.
Citera
2011-07-20, 18:00
Medlem
HarryKruts avatar
Vilka är det som lirar i DRAs samt DMS för tillfället? Vill ha det till att DRA/DMS fått in några nya killar i gänget? Stämmer?

Kan även passa på att fråga om denna killen:

Ska tydligen finnas en kille i Mönsterås vid namn Tobias, f.d målare. Numera är han tatuerare. Någon som vet vad denna killen körde/vilka han målade med? Skvaller är kul
Senast redigerad av HarryKrut 2011-07-20 kl. 18:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in