2011-07-15, 01:33
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Vem e med i BF-crew mer än Weet? Nån som vet?

Någon "Bras" också tror jag.
Citera
2011-07-15, 10:37
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Fel på båda.

Pwa kör men syns inget och PLC är toys då?
Citera
2011-07-15, 11:35
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Pwa kör men syns inget och PLC är toys då?
PWA kör och syns och PLC förblir toys.
Citera
2011-07-15, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
PWA kör och syns och PLC förblir toys.

Nja, tycker det känns ganska ignorant att kalla PLC toys. De har kört, kör på bra och är ett av de mest aktivaste crewsen jag sett på senaste. Däremot verkar de ha trampat på en del lilltår vilket har lett till många rykten.

PWA har jag inte heller sett köra något nytt på senaste, utan det jag ser är deras äldre pieces som fortfarande sitter kvar, men de syns definitivt.
Citera
2011-07-15, 15:27
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Nja, tycker det känns ganska ignorant att kalla PLC toys. De har kört, kör på bra och är ett av de mest aktivaste crewsen jag sett på senaste. Däremot verkar de ha trampat på en del lilltår vilket har lett till många rykten.
PLC syns inte alls mycket. De har haft turen att ha 2st dragspel rullandes i ett halvår vilket i stort sett all deras fame bygger på. Lite illa utförda tags på elskåp (oftast kryssade) kanske man kan ge dem.
Citera
2011-07-15, 15:47
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n

PWA har jag inte heller sett köra något nytt på senaste, utan det jag ser är deras äldre pieces som fortfarande sitter kvar, men de syns definitivt.

Pff aktivt crew vilket jävla skitsnack.

Semiaktiva Toys möjligen.
Citera
2011-07-15, 16:04
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Pff aktivt crew vilket jävla skitsnack.

Semiaktiva Toys möjligen.

U gotta start somewhere......
Citera
2011-07-15, 16:26
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billywin
U gotta start somewhere......

När jag började kladda för 7 år sen körde jag inte över folk, det är rent kladdvett att man inte går över folk hur som helst.

Framförallt inte folk man inte kan ta sig an.
Citera
2011-07-15, 18:17
Medlem
saprofyt.s avatar
Shit, det här måste verkligen vara stället där det snackas mest skit av alla (en utav anledningarna att jag gav upp det här skitstället). PWA kör inte, syns inte, PLC spittar folk hit och dit, de är toys o.s.v. Jag känner till folk i båda crewsen och ni har ju verkligen ingen aning vad ni snackar om. PWA kör visst, vart rör ni er egentligen? Beefen PLC är i är en lång historia, och med ETT crew (sedan om andra lägger sig i är det inte deras fel). Att de går runt och spittar folk helt random stämmer helt enkelt inte.
Senast redigerad av saprofyt. 2011-07-15 kl. 18:20.
Citera
2011-07-15, 18:27
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Beefen PLC är i är en lång historia, och med ETT crew (sedan om andra lägger sig i är det inte deras fel). Att de går runt och spittar folk helt random stämmer helt enkelt inte.
PLC har spittat fler än ett crew helt oprovocerat. Däremot verkar det bara vara ETT crew som brytt sig om det och börjat köra tillbaka.

...Och vaddå "har inte en jävla aning"? Uppför man sig som toys och klottrar stilmässigt som toys så är man väl toy?
Senast redigerad av Stressoraklet 2011-07-15 kl. 18:30.
Citera
2011-07-15, 18:40
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
PLC har spittat fler än ett crew helt oprovocerat. Däremot verkar det bara vara ETT crew som brytt sig om det och börjat köra tillbaka.

Vilka crews är dessa?

Citat:
...Och vaddå "har inte en jävla aning"? Uppför man sig som toys och klottrar stilmässigt som toys så är man väl toy?

Hur de uppför sig vet jag inte mycket om, men toys tycker jag är att ta i. Det jag sett på gröna linan är ju knappast i klass med många äldre writers, men går verkligen inte under min definition av toys. Men om folk tycker att de är toys skiter jag högaktningsfullt i, det jag blir förbannad på är när folk sitter och snackar om saker de inte har koll på.
Citera
2011-07-16, 12:01
Medlem
nocommentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Eller hur, vad menar du?
Jag menar varför man inte ser så mycket av honom längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in