Som topic lyder:
Hur får jag hemligt nr att sluta ringa till mig? Det ringer konstant på dagarna, har prövat byta nummer, men det börjar efter ett tag igen då. Har för mig att det ska finnas en APP till Iphone som blockerar inkommande samtal som ringer med hemligt nummer, men jag är inte säker.. (Har iphone 4) För dom som vet nåt vettigt sätt att bli av med detta.
På vissa Sony Ericsson telefoner finns det inställningar under "samtal" menyn som gör att du kan blockera hemliga nummer att ringa till din telefon, vet ej hur det är på Iphone men kolla genom alla inställningar så kanske du hittar något.
Har samma problem, dolt nummer ringer mellan klockan 02.00-03.00 på natten helt slumpvisa dagar men oftast helger, ingen respons vid svar och detta har hållt på i 2-3 månader.
På vissa Sony Ericsson telefoner finns det inställningar under "samtal" menyn som gör att du kan blockera hemliga nummer att ringa till din telefon, vet ej hur det är på Iphone men kolla genom alla inställningar så kanske du hittar något.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!