Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 16:35
  #3097
Medlem
snooper123s avatar
Nu har jag varit ren i mer än ett år från heroin och benso efter 6 års nästan oavbrutet missbruk. Jag var "ren" när jag satt häktad och var på behandling.

Hur som helst så efter behandling, laro och psykologer så mår jag äntligen ganska bra.
En sak jag inte var beredd på var att jag mådde ganska dåligt lång tid efter jag hade slutat. Kanske inte så konstigt när jag dämpat alla känslorna hela min ungdom.

Nu har jag fast anställning med 170 - 200 timmar i månaden plus ett roligt extrajobb. Bostad och sambo.

Någon annan som känner igen sig att man mår dåligt i flera månader efter?
Citera
2024-04-22, 21:31
  #3098
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Nu har jag varit ren i mer än ett år från heroin och benso efter 6 års nästan oavbrutet missbruk. Jag var "ren" när jag satt häktad och var på behandling.

Hur som helst så efter behandling, laro och psykologer så mår jag äntligen ganska bra.
En sak jag inte var beredd på var att jag mådde ganska dåligt lång tid efter jag hade slutat. Kanske inte så konstigt när jag dämpat alla känslorna hela min ungdom.

Nu har jag fast anställning med 170 - 200 timmar i månaden plus ett roligt extrajobb. Bostad och sambo.

Någon annan som känner igen sig att man mår dåligt i flera månader efter?

Ja. Beroende vad du har med dig i bagaget som du nu behöver handskas med utan några filter spelar också roll i ditt mående.

Sen låter det som du dessutom arbetar ganska mycket mer än heltid - hinner du vila och ladda batterierna?
Citera
2024-04-23, 21:58
  #3099
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Ja. Beroende vad du har med dig i bagaget som du nu behöver handskas med utan några filter spelar också roll i ditt mående.

Sen låter det som du dessutom arbetar ganska mycket mer än heltid - hinner du vila och ladda batterierna?
Okej ja det låter rimligt.

Ja jag hinner vila eftersom när jag jobbar natt så FÅR jag sova. Och ungefär 30% av mina pass är nattpass. Så just nu känns det ganska okej faktiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback