Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-25, 01:19
  #13
Medlem
Rifter666s avatar
Har satt alla på nerladdning. Stämmer det att första säsongen har fyra avsnitt Chicago,Congo,mexico och Haiti. Andra säsongen sex avsnitt?

Såg att det nämndes London i en tidigare post, vilket avsnitt är det? hittar inte...
Citera
2012-11-25, 11:57
  #14
Avstängd
Sherberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Har satt alla på nerladdning. Stämmer det att första säsongen har fyra avsnitt Chicago,Congo,mexico och Haiti. Andra säsongen sex avsnitt?

Såg att det nämndes London i en tidigare post, vilket avsnitt är det? hittar inte...

Första säsongen består av fem (5) avsnitt, tror Du har missat "Slave Trade in the UK".

Andra säsongen är Karachi, Glasgow, Marseille, Kenya/Tanzania, Venezuela och New Orleans.
Citera
2012-11-25, 12:35
  #15
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Första säsongen består av fem (5) avsnitt, tror Du har missat "Slave Trade in the UK".

Andra säsongen är Karachi, Glasgow, Marseille, Kenya/Tanzania, Venezuela och New Orleans.

Tack, nu hittade jag. Verkar vara nån extraepisod som var svårare att hitta.

Har helt bommat dom har här. Har sett när Ross reser runt och träffar gäng och det är ju grymt intressant. Det här ser jag framemot. Hade jag inte fått syn på tråden hade jag antagligen missat dom här avsnitten.
Citera
2014-07-12, 18:29
  #16
Medlem
Såg precis ett asvnitt där Ross Kemp är i Papa nya guinea. Vid en punkt blir han hotad med vapen av någon slags kommando-gerilla snubbe och ett par hantlangare mitt ute i djungeln. Ross tar tag i bössorna kollar hantlangern i ögonen och säger "you gonna kill me? you gonna kill me? you holding me up?" sen tittar han runt och säger till allihop; "youre not going to kill me. no one here is going to fucking kill me".

det kändes extremt maskulint på något sätt. jag vet inte om jag kan köpa att det var äkta.

fanns tydligen ett klipp

https://www.youtube.com/watch?v=zsWMbH_cdc4

jag tror jag gillar honom mer efter detta. att han bara fortsätter filma och köttar vidare helt oberörd är ju aningen karismatiskt.

Efter konfrontationen så skrattar kommando-killen och säger något klyschigt typ "I like you. you are a wise intelligent man". Det kändes vääääldigt "film" aktigt typ apocalypse now.
__________________
Senast redigerad av avishaman 2014-07-12 kl. 18:34.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback