Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-18, 12:44
Medlem
klybans avatar
Verkar som dom dumpar av serien snabbt, då det är flera avsnitt i veckan.
Nästa vecka är det tre avsnitt.
Citera
2016-05-18, 20:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Verkar som dom dumpar av serien snabbt, då det är flera avsnitt i veckan.
Nästa vecka är det tre avsnitt.

Känns som någon halvdan Netflix lösning. Tror ärligt det skulle funka bättre att bara släppa alla på en gång om man nu ändå kör med 3 stycken på rad.
Citera
2016-05-18, 20:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Känns som någon halvdan Netflix lösning. Tror ärligt det skulle funka bättre att bara släppa alla på en gång om man nu ändå kör med 3 stycken på rad.
Det måste bli besvärligt för dom som bara kan följa serien på TV.
Men för en annan är det bra skoj, så slipper man vänta från ena veckan till nästa.
Citera
2016-05-22, 15:21
Medlem
DennisOlofs avatar
Jag är nöjd än så länge, dom har lyckats få till en bra säsong till, även om det blir färre avsnitt och man visar dom snabbt (dvs dumpar serien). Tack och lov får serien ett avslut i alla fall. Det är ju bättre än inget alls.

Hoppas dom kör på ordentligt, när dom ändå vet att serien ska upphöra så kan dom ju verkligen göra extrema saker.
Citera
2016-05-27, 20:06
Medlem
Klappars avatar
Det börjar bli väldigt drygt att höra om Shaw hela tiden, jag förstår att dom saknar sin kompis men kom igen orkar inte höra det flera gånger varenda avsnitt. Root är värst, hon får ta och hitta en ny flickvän tills vidare.
Citera
2016-05-27, 20:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Det börjar bli väldigt drygt att höra om Shaw hela tiden, jag förstår att dom saknar sin kompis men kom igen orkar inte höra det flera gånger varenda avsnitt. Root är värst, hon får ta och hitta en ny flickvän tills vidare.

Jo bara hoppas hon är fri denna gången och inte ens datorsim igen så det blir ett slut på den historien. Har inte riktigt fattat hur och när Root gick och blev dyngförälskad i henne heller så den biten känns märklig. De hade det ihop visst men inte som de blev dökära då.
Citera
2016-05-29, 16:18
Medlem
emaptis avatar
Jag tror Shaws "känslor" för root bara är hennes egen markör i simuleringarna för att avgöra om det är riktigt eller ej.

Fem avsnitt kvar, jag börjar tro att dom förlorar.
Citera
2016-05-30, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Jag tror Shaws "känslor" för root bara är hennes egen markör i simuleringarna för att avgöra om det är riktigt eller ej.

Fem avsnitt kvar, jag börjar tro att dom förlorar.

Please, det är Amerikansk tv....
Citera
2016-06-01, 19:03
Medlem
emaptis avatar
Nåja, rösten kommer leva kvar iaf.

Börjar mer och mer misstänka att dom förlorar. Men roots röst som inledde säsongen lät som ett sista meddelande, förhoppningsvis en omstart och sedan startar Samaritans skal men The Machine bakom spakarna.
Citera
2016-06-01, 22:55
Medlem
Vilket avsnitt, POI visade verkligen sin styrka.

Jag börjar mer och mer tro på att allt är en simulering....
Citera
2016-06-03, 00:49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertHaschberg
Vilket avsnitt, POI visade verkligen sin styrka.

Jag börjar mer och mer tro på att allt är en simulering....

Tanken har slagit mig också. De vanligtvis idiotiska slagsmålsscenerna och vapenduellerna, blir bara mer och mer over the top. Det finns faktiskt en chans att de förlorar. Hela säsongen är ju en flashback från maskinens voice-over i början av första avsnittet, där hon säger att "if you can hear this, all that is left is the sound of my voice" Sedan lägger hon iofs till att hon inte vet om de vann eller förlorade, eller vad det ens skulle betyda att vinna.

Nu blir det i alla fall ett avsnitt i veckan, de tre sista.
Citera
2016-06-08, 12:23
Bannlyst
Fortsätter sitt spår med en rikitigt bra avsnitt igen. Kul att det finns fler som arbetar för The Machine nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in