Citat:
Ursprungligen postat av
SUPREMEallah
Härlig vändning i serien idag igen! Synd att Anthony dog, men med Elias kvar i spelet känns det som kriget bara har börjat. Frågan är vem som dödar Dominic tillslut, Elias eller hans egna?
Vore bara tråkigt för serien om Samaritan blandar sig in i detta.
Japp, jag diggande vändningen och diggat hela serien även fast jag har svårt för serier som i regel "börjar på ny kula" vid varje avsnitt. Dock finns det ju en röd tråd genom alltihop, men då måste man följa hela serien, även om det varit lite jobbigt ibland då skapare av populära serier tenderar att prioritera kvantitet före kvalité. Men trots att vissa avsnitt varit apsega (likt andra serier) så tycker jag att de fått ihop det suveränt, många betydelsefulla personer har försvunnit. Jag är en stor seriejunkie och sett det mesta, men denna serien platsar absolut in på min top 5. Sedan att Shaw är ögongodis gör ju inte serien sämre direkt. Grymt bra skådisar. Hade även varit grymt om de kunde få in ett cameo avsnitt!
Avslutningsvis av inlägget; Tråkigt? Oavsett vad så kommer Samaritan blanda sig i det hela på något vänster, likaså The machine. Good vs Evil.
May the evil perish!