Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-11, 19:06
Medlem
Intervju med Sarah Shahi om fortsättningen på säsongen etc

http://tvline.com/2014/11/11/person-of-interest-season-4-preview-sarah-shahi/
Citera
2014-11-20, 23:30
Medlem
pyttefnaxs avatar
Wow, vilken bild, postad av Sarah Shahi själv, http://i59.tinypic.com/2s10spt.jpg
Citera
2014-11-21, 02:27
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Verkar som Elias kommer bli nästa nummer, det va verkligen inget jag trodde ske. Känns som serien verkligen har tagit fart igen, vem som helst verkar kunna dö nu igen.
Citera
2014-11-21, 15:53
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUPREMEallah
Verkar som Elias kommer bli nästa nummer, det va verkligen inget jag trodde ske. Känns som serien verkligen har tagit fart igen, vem som helst verkar kunna dö nu igen.
Ja, nästa avsnitt blir nog högintressant!

Snart lär väl även Samaritan lyckas identifiera bilden på Shaw...
Citera
2014-11-26, 14:47
Medlem
protagonisten-s avatar
Wow vilket avsnitt, och vilken suverän serie. Elias och Scarface(eller Anthony) spelar så jävla bra tillsammans, man verkligen ser broderskänslorna florera.

Favoriten från senaste EP: "as the Romans said, Morior Invictus..."
Citera
2014-11-26, 17:17
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protagonisten-
Wow vilket avsnitt, och vilken suverän serie. Elias och Scarface(eller Anthony) spelar så jävla bra tillsammans, man verkligen ser broderskänslorna florera.

Favoriten från senaste EP: "as the Romans said, Morior Invictus..."
Härlig vändning i serien idag igen! Synd att Anthony dog, men med Elias kvar i spelet känns det som kriget bara har börjat. Frågan är vem som dödar Dominic tillslut, Elias eller hans egna?
Vore bara tråkigt för serien om Samaritan blandar sig in i detta.
Senast redigerad av SUPREMEallah 2014-11-26 kl. 17:20.
Citera
2014-11-27, 22:58
Medlem
Solaris avatar
Jag kollade senaste avsnittet på min nya laptop istället för på tvn via hdmi. Första scenen när Sha krigar med blodinen. FYFAN vilka fina pattar hon skaffat sig?? eller är det bara jag som suttit för långt ifrån skärmen på alla andra avsnitt? :O
Citera
2014-11-28, 00:37
Medlem
TinTims avatar
Citat:
Härlig vändning i serien idag igen! Synd att Anthony dog, men med Elias kvar i spelet känns det som kriget bara har börjat. Frågan är vem som dödar Dominic tillslut, Elias eller hans egna?

Skulle vilja se en liten allians där, Reese, Finch och Shaw hjälper till med Dominic och sedan visar dom Elias lite vad Samaritan är, Elias lär ju inte gilla vad "hon" kan göra eftersom Samaritan i slutändan kan bli ett hot mot hans affärer..
Citera
2014-12-03, 14:54
Medlem
junazs avatar
Vad i helvete, uppehåll till 16 december!?
Citera
2014-12-03, 15:34
Medlem
Adikatpws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Vad i helvete, uppehåll till 16 december!?

Yes, tyvärr är det så. Hade ingen aning om detta förrens jag såg det på IMDB idag.
Citera
2014-12-05, 23:17
Medlem
protagonisten-s avatar
Citat:

Japp, jag diggande vändningen och diggat hela serien även fast jag har svårt för serier som i regel "börjar på ny kula" vid varje avsnitt. Dock finns det ju en röd tråd genom alltihop, men då måste man följa hela serien, även om det varit lite jobbigt ibland då skapare av populära serier tenderar att prioritera kvantitet före kvalité. Men trots att vissa avsnitt varit apsega (likt andra serier) så tycker jag att de fått ihop det suveränt, många betydelsefulla personer har försvunnit. Jag är en stor seriejunkie och sett det mesta, men denna serien platsar absolut in på min top 5. Sedan att Shaw är ögongodis gör ju inte serien sämre direkt. Grymt bra skådisar. Hade även varit grymt om de kunde få in ett cameo avsnitt!

Avslutningsvis av inlägget; Tråkigt? Oavsett vad så kommer Samaritan blanda sig i det hela på något vänster, likaså The machine. Good vs Evil.

May the evil perish!
Citera
2014-12-06, 01:24
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protagonisten-
Sedan att Shaw är ögongodis gör ju inte serien sämre direkt.
Den erotiska laddningen i vissa scener mellan Shaw och Ms. Groves...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in