• 1
  • 2
2011-05-18, 20:46
Medlem
Queen-Obscences avatar
Skär ner på kolhydraterna och rör på dig igenom powerwalks/löpning och lätt styrketräning hemma, är inte mycket svårare än så..
Sätt upp små delmål för något mål måste du väll ha?
Citera
2011-05-18, 21:15
Medlem
Va fan! Sur jag blir, för 7 månader sen var jag likadan tills jag kollade mig själv i spegeln, tänkte: fy i helvete vad tjock och ful du är, du kommer fan aldrig komma någonstans i livet med din jävla äckliga kropp. motiverade mig som in i helvete. tänker fortfarande likadant även om jag inte tror på det lika mycket för att hjälpa dig, du är tjock.
Citera
2011-05-18, 21:22
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Sätt upp bilder på feta äckliga människor på väggen och en lapp där det står " Vill du se ut såhär om tio år ditt feta helvete?"

Det taggar mig 100 ggr mer än bilder på redan vältränade snygga människor.
Citera
2011-05-19, 07:37
Medlem
zzzazzzas avatar
det handlar bara om en mental inställning. ställ dig frågan VARFÖR du vill träna regelbundet och gå ner i vikt. är det för att bli snyggare, må bättre, leva längre eller finns det någon annan orsak. DET måste bli din målbild och du måste påminna dig själv om den, och varför du ska vara värd att nå ditt mål.

Sist men inte minst, börja med de små sakerna. Sluta ät sånt som inte ger din kropp någon nytta, det kommer i sig att ge dig en energikick och push att leva ett hälsosammare liv. Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in