Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-05-18, 19:09
Medlem
Jag Vill gå ner i vikt, men jag tänker hela tiden att jag ska börja göra det första veckan går bra då jag promenerar 1 timme om dagen men sen slutar jag helt plötsligt, och hur ska jag göra för att gå snabbt ner i vikt ? jag vill inte gå på gym för det kostar så mkt att köpa ett gymkort, så hur motiverar jag mig att träna så ofta de går utan att sluta och hur ska jag göra det?
Citera
2011-05-18, 19:14
Bannlyst
Kolla dig själv i spegeln bara.
Citera
2011-05-18, 19:14
Medlem
Ät mindre än vad du gör dig av med! enkelt!
Tänk på varför du vill gå ner i vikt! Då kanske det blir roligare att nå ett mål!
Citera
2011-05-18, 19:15
Medlem
bc82s avatar
Du vill det inte tillräckligt mycket uppenbarligen.
Citera
2011-05-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidde123
Ät mindre än vad du gör dig av med! enkelt!
Tänk på varför du vill gå ner i vikt! Då kanske det blir roligare att nå ett mål!

går man snabbt ner om man joggar varje dag?
Citera
2011-05-18, 19:21
Medlem
-Exon-s avatar
Sätt realistiska mål. Att gå ned snabbt funkar inte. Svält dig inte och träna inte för mycket. Acceptera att det tar tid att gå ned i vikt.
Citera
2011-05-18, 19:24
Medlem
Den bästa motivationen kommer väl oftast av att man ständigt blir påmind om hur ful man är/blir om man inte tränar.
Citera
2011-05-18, 19:26
Medlem
jompa101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saaacha
Jag Vill gå ner i vikt, men jag tänker hela tiden att jag ska börja göra det första veckan går bra då jag promenerar 1 timme om dagen men sen slutar jag helt plötsligt, och hur ska jag göra för att gå snabbt ner i vikt ? jag vill inte gå på gym för det kostar så mkt att köpa ett gymkort, så hur motiverar jag mig att träna så ofta de går utan att sluta och hur ska jag göra det?

vänta va? kostar för mycket med ett gym kort? ja..jo ifall du vill träna på sportlife elr något liknande men om du bor i en lite större stad så finns de alltid ett kommunalt gym tex vid närmaste badhus eller idrottshall. jag tränar själv året om för 500kr endast och motivering behöver du inte om du tycker de e kul o träna speciellt 100%roligare om man går o tränar tillsammans med någon/några
Citera
2011-05-18, 19:32
Medlem
Testa en sport du tycker är kul och ät lite mindre om du vill gå ner snabbare.
Citera
2011-05-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jompa101
vänta va? kostar för mycket med ett gym kort? ja..jo ifall du vill träna på sportlife elr något liknande men om du bor i en lite större stad så finns de alltid ett kommunalt gym tex vid närmaste badhus eller idrottshall. jag tränar själv året om för 500kr endast och motivering behöver du inte om du tycker de e kul o träna speciellt 100%roligare om man går o tränar tillsammans med någon/några

jag har svårt att träna bland mycket folk, så gym är ingenting för mig..jag tycker det är dyrt eftersom jag inte har gott om pengar...
Citera
2011-05-18, 19:48
Bannlyst
Du saknar disciplin. Revidera ditt tankesätt, eller fortsätt som du lever nu.
Citera
2011-05-18, 20:13
Medlem
Självdisciplin!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem