• 1
  • 2
2004-10-10, 21:57
Medlem
toppslatskivlins avatar
möjligt att smula ner ropparna o snorta dom? borde inte behöva lika mkt kanske lr vf vet jag
Citera
2004-10-10, 22:35
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
möjligt att smula ner ropparna o snorta dom? borde inte behöva lika mkt kanske lr vf vet jag

Jag har aldrig förstått poängen med att göra såna grejer när det enda man behöver göra är att svälja ett piller. Dom funkar ju finfint som dom är, varför hålla på att komplicera grejer?

Iaf, jag har inte hört talas om någon som sniffat roppar, däremot rökt dom.
Citera
2004-10-11, 00:12
Medlem
toppslatskivlins avatar
tänkte bara om det skulle kanske slå på ett helt annat sätt. mvh toppis
Citera
2004-10-11, 00:23
Medlem
Sovas avatar
Det går inte att snorta några benso alls förutom midazolam. De är inte vattenlösliga.. känner du av någon effekt ändå så är det droppet ner i halsen som ger den.
Citera
2004-10-11, 01:10
Medlem
Spliffmeisters avatar
Ät dem...
Citera
2004-10-11, 02:04
Medlem
Keruzzs avatar
Posta i rätt forumdel!! Kan inte någon moderator ta bort denna tråd, då det finns hundra trådar om detta!!
Citera
2004-10-11, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
Jag har aldrig förstått poängen med att göra såna grejer när det enda man behöver göra är att svälja ett piller. Dom funkar ju finfint som dom är, varför hålla på att komplicera grejer?

Iaf, jag har inte hört talas om någon som sniffat roppar, däremot rökt dom.

Sanning mannen! Av allt jag tagit så är roppar tveklöst de som gjort mig emst skum i huvvet, de räcker o blir över som de e lixom. Pundare blir bara sjukare o sjukare om fem år så är de säkert standard att sniffa roppar o injicera kokain!

Men ja kommer alltid va O'l School!
Citera
2004-10-11, 11:02
Jo, det går bra att snorta bensodiazepiner, de tas upp av slemhinnorna i näsan och "näs-gångarna". Flyttar till Övriga droger.
Citera
2004-10-11, 11:27
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jo, det går bra att snorta bensodiazepiner, de tas upp av slemhinnorna i näsan och "näs-gångarna". Flyttar till Övriga droger.

Hur kan de tas upp om de inte är vattenlösliga?
Citera
2004-10-11, 13:11
Medlem
Andans avatar
bara svälj skiten. jag fattar inte varför man ska hålla på o trolla o trixa.
Citera
2004-10-11, 13:16
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sova
Det går inte att snorta några benso alls förutom midazolam. De är inte vattenlösliga.. känner du av någon effekt ändå så är det droppet ner i halsen som ger den.

Det finns flera sorters vattenlösliga benzo.

Jag brukar smälta dem under tungan är inte 100 på det men tror att de ska ge lite mer effekt o gå ut lite snabbare än om man sväljer dem.

Hur gör man när man röker dem? (försökte röka xanor på folie en gång det var skitjobbigt).
Citera
2004-10-11, 14:45
Medlem
Jernvantes avatar
Att hålla på och röka piller är riktigt drygt eftersom inga smakar egentligen speciellt bra.

Valium dessvärre är något som är rätt okey faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in