Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-05-17, 15:39
  #25
Medlem
kinkimonos avatar
Trodde det var så vi alla killar gjorde på dejter. Man släpper sig och ser om hon är för fin i kanten (läs tråkig) eller om hon är en vettig person som man vill umgås mer med.
Citera
2011-05-17, 15:53
  #26
Medlem
Fyfan vilket obvious troll! Ofta hon skickar ett sms och frågar hur det står till och vill träffas igen om du lämnade henne utan att säga till..

Hur kan folk tro på detta?
Citera
2011-05-17, 16:01
  #27
Medlem
Jag kan bara säga att jag lider med dig Jag är själv en person som har extremt lätt att bli generad över saker offentligt och tror alltid att jag gjort bort mig något fruktansvärt. Men det hjälper ju att tänka på hur man själv tänker när en främmande människa gör något pinsamt. Visst, man skrattar lite åt det men det är ju inte som att man börjar se ner på personen.

En tjej jag dejtade och tog med hem för första gången gick direkt in på min toalett och kaskadkräktes. Vinterkräksjuka. Jag fick naturligtvis sätta henne i "karantän" några dagar, men därefter hade jag inte förlorat mitt intresse för henne
Citera
2011-05-17, 16:59
  #28
Medlem
Qilins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv-cool-kille
Hej xxxxx du jag vill be om ursäkt för det som hände när vi träffades, har faktiskt aldrig hänt förut. Har lite skuldkänslor över hur jag försvann men det var en konstig situation, förlåt! Blev skit glad när jag såg ditt sms precis, hade tappat bort mobilen. Vill också gärna träffas igen, du är underbar Förlåt än en gång för det som hände (om du märkte förstås :O haha). Pussar och kramar

Så blev det skicka det precis, all in!

Bra där.
Citera
2011-05-17, 18:45
  #29
Avstängd
Halv-cool-killes avatar
Pratat på tele idag ett bra antal timmar! Känns mycket bättre, lite lugnare och lättare inför nästa möte som är imorgon! Tack för alla roliga tips och inlägg, hjälpte verkligen. Puss puss
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback