2011-05-16, 12:06
Medlem
Hej, har ett problem...
är en mycker "skillad" spelare på FIFA 11. Har gjort en mängd drömmål som jag skulle vilja visa upp för världen.
Problemet är att jag inte har en aning om hur man postar sina videos från min konsoll(Xbox 360) till www.easports.com
Snälla hjälp! skulle vara otroligt tacksam om jag fick hjälp
Peace XlL
Citera
2011-05-16, 12:16
Medlem
Arzeniks avatar
Saxat från EaSport.com

"To upload a video from an EA SPORTS™ game, select INSTANT REPLAY on the Pause Menu while playing a match and follow the on-screen instructions. A confirmation will appear when it has successfully uploaded"
Citera
2011-05-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arzenik
Saxat från EaSport.com

"To upload a video from an EA SPORTS™ game, select INSTANT REPLAY on the Pause Menu while playing a match and follow the on-screen instructions. A confirmation will appear when it has successfully uploaded"

Tack som fan! fattar inte hur jag kunnat missa det på EA's sida :P
Citera
2011-05-17, 01:21
Bannlyst
fast det där kan man bara göra i single player, och i single player finns inga drömmål imo, de ska göras online
Citera
2011-05-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCVAbuser
fast det där kan man bara göra i single player, och i single player finns inga drömmål imo, de ska göras online

Funkar det inte online? hur gör man för att posta videos från online matcher då?
Citera
2011-05-17, 23:04
Medlem
Om du har tur kommer ditt mål med i höjdpunkter efter matchen och du kan spara därifrån. Annars går det inte, vad jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in