Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-05-15, 19:43
Medlem
szimmes avatar
Hej

Jag funderar just nu på att köpa en HTC Desire. Men jag vet inte så mycket om märket men jag har kollat lite på youtube och de verkar gedigna, men är det bra kvalitet?

Jag har just nu haft en iPhone 3G.
Citera
2011-05-15, 19:47
Medlem
RealMadrid852s avatar
HTC har riktigt bra kvalité på sina produkter så du behöver verkligen inte oroa dig.

Ett av de bättre märkena man kan köpa när det gäller mobiler, med allt ifrån hårdvara till mjukvara.
Citera
2011-05-15, 19:48
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Menar du kvalité på själva 'skalet' eller kvalité på hårdvaran?
Jag äger själv en Desire och jag tycker det är en väldigt bra telefon, både insidan och utsidan.

Undrar du något mer så är det bara att dra iväg ett PM eller skriva i denna tråden. Jag kan försöka svara på dina frågor.
Citera
2011-05-15, 19:55
Medlem
BrottareGustavs avatar
Jodå, HTC håller hög kvalité! Bättre'n mina gamla Samsung och Sony Ericsson
Citera
2011-05-15, 19:58
Medlem
szimmes avatar
Jag har en annan fråga, om batteritiden, som är det enda jag har sett folk klaga på, hur länge håller batteriet? Finns det andra att köpa?

(Tack för snabba svar)
Citera
2011-05-15, 20:06
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szimme
Jag har en annan fråga, om batteritiden, som är det enda jag har sett folk klaga på, hur länge håller batteriet? Finns det andra att köpa?

(Tack för snabba svar)

Det krävs 3-4 laddningar innan batteriet presterar som bäst. Efter dessa 4 dagar så håller telefonen max 2 dagar, med vardagligt pill som facebook, aftonhoran och lite sånt.

Ja det finns större batterier att köpa men då blir telefonen så jävla stor = inte värt de. Men du får leva med att det behövs laddas mer än din gamla ericsson eller nokia, om du förstår vad jag menar?
Citera
2011-05-15, 20:20
Medlem
szimmes avatar
Man klarar sig nog då , men jag måste säga att jag är väldigt sugen på att köpa en. Vet ni om det är värt att köpa en Desire S?
Citera
2011-05-15, 20:23
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Man klarar sig nog då , men jag måste säga att jag är väldigt sugen på att köpa en. Vet ni om det är värt att köpa en Desire S?

Den är bra men den är inte tillräckligt bättre för att man ska köpa den istället för Desire, bara för att det är en nyare telefon. Jag tycker du ska köra på Desire
Senast redigerad av fr3aksh0w 2011-05-15 kl. 20:36.
Citera
2011-05-15, 20:58
Medlem
szimmes avatar
Okej, tack. Men jag är väldigt imponerad av HTC iaf det lilla jag har sett, jag tycker det verkar vara det enda vettiga alternativet till iPhone, mest p.g.a. utseendet i menyerna med alla widgets.
Citera
2011-05-15, 21:30
Medlem
Enda felet med HTC:n brukar vara kameran som jag hört en hel del klagomål på. Och i vissa fall batteritiden.
Citera
2011-05-15, 21:39
Medlem
szimmes avatar
Jag har tänkt på en annan sak jag såg nu och det är vilken version det är på Android och det var tydligen 2.1, vad gör det för skillnad? Kan man uppdatera?
Citera
2011-05-15, 21:41
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Jag har tänkt på en annan sak jag såg nu och det är vilken version det är på Android och det var tydligen 2.1, vad gör det för skillnad? Kan man uppdatera?

Ja, du kan uppdatera med ett klick bara. Du får gå in i inställningar ---> Om telefonen ---> Uppdatering av systemprogram
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in