Jag försöker och försöker, men kan inte få Wine att fungera.
När jag ska kör "Spotify Installer.exe" Så klagar den först på att det inte är en executable.
Så då ändrar jag permissions och kryssar för "allow... file as a program".
Högerklickar, och väljer "Open with wine windows program loader". Det laddar lite men inget mer.
Vad gör jag för fel?
Den kräver dock att man har ett Premium-konto. Dock är gratisversionen av Spotify såpass sopig numera att det inte är värt att köra något annat än Premium.
Den kräver dock att man har ett Premium-konto. Dock är gratisversionen av Spotify såpass sopig numera att det inte är värt att köra något annat än Premium.
Jag visste inte att man behövde premium för det eftersom jag sitter på Windows atm och dessutom har premium. TS nämnde dock så pass lite information att det kan vara så att han har premium och då kan använda betan.
Jag kan köra både igenom Wine (gammal 1.2).
Och Linux native, det enda som inte funkar är volymkontrollen, full volym krävs!
I Linux Mint (o Ubuntu antar jag) kan man i den universala volymkontrollen ändra volymen för Spotify (och alla andra program som är igång), om det inte går i programmet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!