2011-05-15, 01:04
Medlem
Fabrorbls avatar
Kpte nya lurar ifrn komplett hromdagen(Logitech G35)

Igr fungerade dom riktigt bra och var jvligt njd med bde ljud och mick, igr natt drog jag p en film via hdmi kabel till tvn och krde ljudet p ett gammalt jvla logitech 5.1 system, funka bra osv.

Idag nr jag skulle lyssna lite musik p datorn med dom nya G35'orna s hnger sig allting som spelar upp ngon form av ljud.

ventrilo/youtube/media player/vlc osv osv.

Har pillat i timmar med skiten nu och det vill sig inte, till slut s avinstallerade jag drivrutinerna till dom nya lurarna och plugga in ett par gamla och dr fungerade allting kanoners.

efter ett tag fick jag s frbannat ont i rona av dom gamla lurarna s jag installerade drivrutinerna till G35'orna igen via skivan som jag fick nr jag kpte dom, installerar allt och det verkar funka, gr in i lurarnas 'kontrollpanel' och slr p s att jag hr migsjlv i lurarna nr jag pratar i micken, ljudet fungerar dr, drar p en film och media player crashar och samma visa igen?

Ngon som varit med om samma problem? Vad gr man?

skt p google, dock utan resultat =/
Citera
2011-05-15, 06:57
Medlem
Fabrorbls avatar
Hittar fanken ta mig inte vart man editar s det fr bli shr

Har nu testat runt nnu mera med skiten och ftt lurarna till att fungera iallafall.

Kan dock inte installera drivrutinerna till lurarna fr d fr jag samma problem som frut, fast installerar jag inte drivisarna s fungerar ingenting p lurarna, kan inte ndra till surround ljud, kan inte hjja/snka, g1-g3 knapparna osv.

kan frstss snka genom windows men det r ju apdrygt... tycker detta r skitskumt d det fungerade klockrent MED drivrutinerna installerade frut?

Fr vl bli ett mail till logitech och se vad dom sger..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in