2011-05-14, 20:39
Medlem
Tjena, letar efter en reklamfilm på youtube men hittar den verkligen inte. Det brukar vanligtvis gå ganska snabbt men denna har jag problem med.

Det är något med tele2 har jag för mig. En kille sitter hemma i soffan och lirar xbox (vad annars?) när hans tjej(?) ringer från ett café och killen hemma i soffan tittar på telefonen och skiter i det. Tjejen lägger på och lånar kompisens telefon som sitter bredvid på caféet som även är kompis till xboxlirarn. När han ser att det är han svarar han direkt varpå tjejen som egentligen ringer från kompisens lur blir jävligt förbannad på honom och undrar varför han inte svarar när hon ringer! xD Är så otroligt skön reklam men hittar den verkligen inte :S hjälp mig!

Skicka en länk där den finns! Tack! =)
Citera
2011-05-14, 20:59
Medlem
Pentavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metwally
Tjena, letar efter en reklamfilm på youtube men hittar den verkligen inte. Det brukar vanligtvis gå ganska snabbt men denna har jag problem med.

Det är något med tele2 har jag för mig. En kille sitter hemma i soffan och lirar xbox (vad annars?) när hans tjej(?) ringer från ett café och killen hemma i soffan tittar på telefonen och skiter i det. Tjejen lägger på och lånar kompisens telefon som sitter bredvid på caféet som även är kompis till xboxlirarn. När han ser att det är han svarar han direkt varpå tjejen som egentligen ringer från kompisens lur blir jävligt förbannad på honom och undrar varför han inte svarar när hon ringer! xD Är så otroligt skön reklam men hittar den verkligen inte :S hjälp mig!

Skicka en länk där den finns! Tack! =)

Du hade nästan rätt, det är Comviqs reklam

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=cJqDdvqzTPY
Heter så mycket som "Comviq Krille"
Citera
2011-05-14, 23:23
Medlem
Haha tack så mycket ;D
Citera
2011-05-15, 23:52
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Oft: Men jag hade ta mig fan också undvikit att svara om en sådan skräcködla hade jagat mig per telefon
Citera
2011-05-16, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentav
Du hade nästan rätt, det är Comviqs reklam

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=cJqDdvqzTPY
Heter så mycket som "Comviq Krille"

Comviq = Tele2
Citera
2011-05-16, 21:00
Medlem
Pentavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Skin-Mask
Oft: Men jag hade ta mig fan också undvikit att svara om en sådan skräcködla hade jagat mig per telefon

Hahahahah ja tame.. Det har du rätt i

Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Comviq = Tele2

Det var därför jag sa nästan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in