2011-05-14, 20:24
Medlem
Hej,
jag tog en fika med en tjejkompis idag och vi kom in på lite vardagsbestyr och hon nämnde hur pinsamt hon tyckte det var att köpa toalettpapper. Själva grejen att hon kan tycka att en sådan skitsak är generande fick mig mest att tycka att det var hon är pinsam. Men nu vet jag ju inte, jag har inte pratat om det här med någon annan. Kanske det är så här att folk blir jätte fokuserade på sig själva så fort de ska utföra denna handling. Finns ni som tycker det är genant att köpa toalettpapper?

För att tillföra lite diskussionsunderlag så hade jag tänkt att fråga de som köper det utan bekymmer: Vad tycker ni om personer som tycker det är pinsamt att köpa toalettpapper?
Citera
2011-05-14, 20:27
Medlem
T-Biffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladoptimistisk
Hej,
jag tog en fika med en tjejkompis idag och vi kom in på lite vardagsbestyr och hon nämnde hur pinsamt hon tyckte det var att köpa toalettpapper. Själva grejen att hon kan tycka att en sådan skitsak är generande fick mig mest att tycka att det var hon är pinsam. Men nu vet jag ju inte, jag har inte pratat om det här med någon annan. Kanske det är så här att folk blir jätte fokuserade på sig själva så fort de ska utföra denna handling. Finns ni som tycker det är genant att köpa toalettpapper?

För att tillföra lite diskussionsunderlag så hade jag tänkt att fråga de som köper det utan bekymmer: Vad tycker ni om personer som tycker det är pinsamt att köpa toalettpapper?

Dom är pinsamma
Senast redigerad av T-Biffo 2011-05-14 kl. 20:31.
Citera
2011-05-14, 20:28
Medlem
Ja fy fan, precis lika pinsamt som när jag köper tandkräm
Citera
Medlem
AlexOnTops avatar
Men det var la självaste fan vad folk ska tycka allt är konstigt. Alla skiter. Köpa kondomer är också en struntsak att skämmas över. Svenskar
Citera
Medlem
Motherlands avatar
Varför i hela världen skulle det vara pinsamt att köpa toalettpapper?
Citera
Medlem
Rektangels avatar
Pinsamt? Då skulle allt som påminner oss om att vi har kroppar och att de behöver tillsyn och skötsel vara pinsamt?

Vad jag vet skulle det vara mer pinsamt om nån aldrig köpte toapapper.

Tandkräm,tandborste,schampo,tvål,bindor,tandpetare etc.
Citera
2011-05-14, 20:29
Medlem
ganglere2s avatar
Har aldrig ens tänkt på det.
Sådana personer är nog lite... speciella.
Citera
2011-05-14, 20:30
Medlem
fraKturs avatar
Vad jag har förstått tyckte man på 50-talet att det var skämmigt, på 50-talet.

Det känns som det mest naturliga som finns att köpa, alla skiter och alla torkar sig - what's the problem liksom
Citera
2011-05-14, 20:31
Medlem
Uh, ifall hon oroar sig för att köpa toapapper vet jag inte hur hon ska klara sig här i världen.
Citera
2011-05-14, 20:38
Medlem
Hahaha, visste inte att det fanns folk som tyckte sånt var pinsamt. Det måste vara pinsamt att tycka att sånt är pinsamt.

Du kanske kan tjäna några spänn om du "köper ut" åt henne i fortsättningen.
Citera
2011-05-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Pinsamt? Då skulle allt som påminner oss om att vi har kroppar och att de behöver tillsyn och skötsel vara pinsamt?

Vad jag vet skulle det vara mer pinsamt om nån aldrig köpte toapapper.

Tandkräm,tandborste,schampo,tvål,bindor,tandpetare etc.
HAHA! Exakt. TS vän låter som en osäker fjortis.
Citera
2011-05-14, 20:49
Medlem
Scudds avatar
Äsch. I korgen:

Ingredienser till någon stark indisk gryta, en 91:an- tidning och ett paket toapapper.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in