2011-05-14, 21:21
Medlem
Jo jag kan faktiskt tycka att det är pinsamt att köpa toalettpapper. Speciellt när det sitter en snygg tjej i kassan, man vill ju inte att hon ska veta att jag skiter. .... jag vet alla gör det

Men det är inte så att jag gör någon sak av det eller har svårt att köpa toapapper. Inte heller har jag problem att köpa kondomer eller 40 kg socket till hembrännaren. Även om det inte känns helt rätt.
Citera
2011-05-14, 22:55
Avslutad
Fan vad trött man blir på folk som bryr sig om vad andra tycker.
Citera
2011-05-14, 23:12
Avslutad
Är inte pinsamt att handla dasspapper, alla gör det så alla behöver det. Däremot kan jag tycka det är lite pinsamt när man kommer till kassan och upptäcker att det man handlat är ett par billys panpizzor och ett halvt kilo godis, då skäms man lite faktiskt...
Citera
2011-05-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
.

och det gör du aldrig?
Citera
2011-05-14, 23:26
Medlem
Avva66s avatar
När jag handlar 6-pack toapapper, vaselin och en porrtidning
så kan jag känna mej lite besvärad, men bara pappret är inga problem.

Ett tips kan ju vara att man köper mjukt hushållspapper i stället,
och sen kan man ju alltid såga rullen på mitten så dom passar i hållaren
om man vill.

Men om hon inte fixar att köpa toapapper, hur gör hon med bindor
eller tamponger då? Det måste ju vara mer pinsamt än skithuspapper.
Citera
2011-05-14, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av getz
och det gör du aldrig?
Nej, inte till den grad att jag ändrar mitt beteende och blir någon annan än mig själv.
Dock är jag väl en rätt normal person som kan bete sig i olika sammanhang.
Citera
2011-05-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Men det var la självaste fan vad folk ska tycka allt är konstigt. Alla skiter. Köpa kondomer är också en struntsak att skämmas över. Svenskar
Så du anser att detta är ett svenskt problem, tror du inte att en korean tycker det är pinsamt att stå och blotta sig i kassan med "här står jag och ska klämma ut en bajskorv snart"?
Citera
2011-05-14, 23:49
Medlem
Avva66s avatar
Men alla skiter ju, vad är problemet egentligen?
Citera
2011-05-15, 07:41
Medlem
Aha, så det är därför folk snor rullarna från offentliga toaletter!
Citera
2011-05-15, 11:44
Medlem
8bitrages avatar
förr, när jag precis flyttat hemifrån, så tyckte jag det var ordentligt pinsamt att köpa toalettpapper...
Men sån't släpper man ju när man växer upp..
Citera
2011-05-15, 12:39
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladoptimistisk
jag tog en fika med en tjejkompis idag och vi kom in på lite vardagsbestyr och hon nämnde hur pinsamt hon tyckte det var att köpa toalettpapper.
Sa hon varför hon tycker det är pinsamt? Som t.ex om hon bara köper toapapper och inget annat eller om det är en butik där dom känner igen henne och hon köper nytt väldigt ofta.
Kan rekommendera Willys/Hemköps egna (Natur) som har 40m/rulle och räcker länge.
Citera
2011-05-15, 12:57
Medlem
Snurrens avatar
Herregud vad somliga gör det jobbigt för sig. Men ett tips är väl att köpa askar med Kleenex i stället. Frågan är bara om ev gäster "vågar" ta av det när det inte finns något toapapper. Det har hänt att vi sågat hushållsrullar i två, när dasspappret är slut, så det kan man ju göra som Avva påpekar. Bomullsrondeller funkar också... eller skötvåtservetter för bebisar...

Folk som gör en sån stor grej av en "skitsak" måste ha fler problem i tillvaron. Kommer dom tycka att det är pinsamt att köpa blöjor sedan om de får barn, eller canesten på apoteket (vid svamp i underlivet). Tamponger och bindor är säkert ett problem redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in