2016-03-28, 23:41
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Vanta tills du ar over lvl 30, robotar ar skitsvara i borjan. Du behover levla upp dina moddperks, hitta en bra bossa och sedan kan du visa burkarna vem som bestammer

Har typ bara skitvapen och mina kläder snodde jag från nån snubbe som blev osynlig, 30/30 armor
Citera
2016-03-29, 23:31
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Far harbour väntas komma i slutet av april enligt rykten. Hoppas hoppas
Citera
2016-03-30, 15:31
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kan kossan göra mer än att skapa fertilizer??
Citera
2016-03-31, 09:23
Medlem
Såg att dom har addat "Survival Mode" via Steam Beta...

Någon här som testat? Undrar om det är värt att ge sig in i spelet igen?
Citera
2016-04-02, 06:25
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Happ, drog igenom Automatron trots att jag egentligen inte tänkt köpa det och det var en ungefär lika stor besvikelse som jag trott, det lägger inte till något nytt av värde och själva "storyn" är bara dum. Dessutom är det till för att spela när man spelar main quest, inte när man klarat spelet och roamar, då är det bara tramsigt enkelt.

Undvik!
Citera
2016-04-03, 21:19
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Jag slutade spela av motsatt anledning, gubbarna man mötte var typ samma level som man var första gången man kom till ett ställe, och alltid lika många som då typ, så det var alltid ett gäng gubbar man tog död på för lätt.

Japp, tyckte det var helt hopplöst svårt i början då man utan rustning och med dåliga vapen skulle ned till the castle och allt man stötte på var dödligt svårt.
Några dussin levlar senare kan man mosa sig igenom horder med supermutanter utan att ens behöva tänka, rätt tråkigt det med.
Citera
2016-04-03, 22:33
Medlem
Glauciuss avatar
Visst är det denna månad som mod tools ska släppas?
Citera
2016-04-03, 23:21
Medlem
Ferdawoons avatar
Det är lite skrämmande att jag tidigare riktigt gillade det här spelet och faktiskt kunde sitta och grinda olika zoner och samla på mig junk, vapen och armor, trots att jag är usel på att bygga egna Settlements och stora hus..
Dock, det som fått mig att sluta är just att behöva välja mellan factions och vilken / vilka jag ska förråda. Jag kan inte göra sådana beslut! Jag är en samlar, en som vill unlocka allt, vilket ju inte är möjligt i ett spel som Fallout..

Någon som har något tips?
Citera
2016-04-03, 23:24
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det är lite skrämmande att jag tidigare riktigt gillade det här spelet och faktiskt kunde sitta och grinda olika zoner och samla på mig junk, vapen och armor, trots att jag är usel på att bygga egna Settlements och stora hus..
Dock, det som fått mig att sluta är just att behöva välja mellan factions och vilken / vilka jag ska förråda. Jag kan inte göra sådana beslut! Jag är en samlar, en som vill unlocka allt, vilket ju inte är möjligt i ett spel som Fallout..

Någon som har något tips?

Finns ett slut där du bara gör dig ovän med institute..
Citera
2016-04-03, 23:35
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Finns ett slut där du bara gör dig ovän med institute..
Mjo men, vill ju ha allt öppet liksom =P
Tanken är ju att bara göra en tydlig sparning, göra den markerad och sedan köra alla slut och se vilken jag gillar mest men, ja..
Citera
2016-04-06, 12:36
Medlem
Paer86s avatar
Tänkte börja en ny omgång på survival mode i betaläget. En fråga, när den stabila patchen släpps, kan jag då fortsätta min save på den nya stabila patchen då? Eller måste jag förbli i betaläget?
Citera
2016-04-07, 16:27
Medlem
Var Automatron värt pengarna?
Svårt att säga.
Själva storyn/content var nog knappast det.
Men att äntligen få en följeslagare värt namnet (SentryBot med Robobrain-huvud) var nog nästan värt hundra spänn.
Fortsätter så sakteliga att levla, närmar mig 140.
Håller tummarna för att Far Harbour blir något av en revival. Kartan behöver bli större, i brist på att storyn fördjupas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in