2016-03-24, 15:18
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Tänkte börja spela igen, ladda up inför dlc. Har fortfarande inte gjort den där submarine questen.
Here be monsters, eller vad den nu heter. En av de roligare side missions, helt klart, aven om det var det gamla vanliga "skjut allt som ror sig".

Citera
2016-03-24, 18:56
Avslutad
Kört sniper och melee nu, finns det några andra spännande builds man kan ta sig an?
Citera
2016-03-25, 16:08
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kört sniper och melee nu, finns det några andra spännande builds man kan ta sig an?
I och med att Bethesda bestamde sig for att buttrejpa fansen genom att, blnad mycket annat, gora sa att du kan maxa alla dina attribut och ha alla perks kan man inte langre prata om "builds". Vill du testa nagot, bara levla tills du har de perks du vill ha och roj.
Citera
2016-03-25, 23:06
Medlem
Studsbolls avatar
Efter att ha återvänt till spelet efter en tid och flera uppenbara uppdateringar är skiten ospelbart. Tydligen har något ljushuvud kommit på att svårigheten ska anpassas efter level och brutalt misslyckats. Jag är på level 104 och när ett settlement anfalls kommer ett par hundra fiender stormande under en kvart. Jodå, man kan besegra dem, men det är otroligt tråkigt. Nä, det blir liksom inte roligare med mer av samma.
Citera
2016-03-25, 23:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag är på level 104 och när ett settlement anfalls kommer ett par hundra fiender stormande under en kvart.
bättre om det kommit en mutant på fyllan
Citera
2016-03-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Efter att ha återvänt till spelet efter en tid och flera uppenbara uppdateringar är skiten ospelbart. Tydligen har något ljushuvud kommit på att svårigheten ska anpassas efter level och brutalt misslyckats. Jag är på level 104 och när ett settlement anfalls kommer ett par hundra fiender stormande under en kvart. Jodå, man kan besegra dem, men det är otroligt tråkigt. Nä, det blir liksom inte roligare med mer av samma.

Jag slutade spela av motsatt anledning, gubbarna man mötte var typ samma level som man var första gången man kom till ett ställe, och alltid lika många som då typ, så det var alltid ett gäng gubbar man tog död på för lätt.
Citera
2016-03-26, 10:59
Medlem
Fjantors avatar
Behöver GEAR för att bygga nån jäla transformator..
Vart tusan hittar jag det.?
Citera
2016-03-26, 16:53
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Behöver GEAR för att bygga nån jäla transformator..
Vart tusan hittar jag det.?
Står det vilka delar du behöver?
Citera
2016-03-26, 17:03
Medlem
pepsi haxs avatar
Blev glad att dlc äntligen kom och såg fram emot att bygga min egna robot....
Så fort jag ska hitta robotarna slaktar dom mig totalt...
Citera
2016-03-26, 19:06
Medlem
3487s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Blev glad att dlc äntligen kom och såg fram emot att bygga min egna robot....
Så fort jag ska hitta robotarna slaktar dom mig totalt...
Vilken level är du?
Citera
2016-03-26, 19:19
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3487
Vilken level är du?
17 har jag för mig
Citera
2016-03-28, 17:00
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
17 har jag för mig
Vanta tills du ar over lvl 30, robotar ar skitsvara i borjan. Du behover levla upp dina moddperks, hitta en bra bossa och sedan kan du visa burkarna vem som bestammer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in