• 1
  • 2
2011-05-14, 13:33
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13026687.ab

Hur kan man vara så sjuk?! Bara jag som vill tortera fittan?
Citera
2011-05-14, 13:36
Medlem
Undrar hur lång tid det tog för babyn att dö
Citera
2011-05-14, 13:46
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Vilka stolpskott till människor det finns. Slänga in ett barn i mikron för att hämnas på sin pojkvän. Dödstraff skall hon inte ha, bättre att låta henne få spendera resten av sitt liv i fängelset.
Citera
2011-05-14, 13:47
Medlem
BenAsslicks avatar
Fyfan vilken äcklig människa! Och att hon är såpass vidrig att hon försöker skylla ifrån sig på att hon var onykter är ju bara ännu vidrigare!

det är vid såna här tillfällen man skulle vilja ge samma bestraffning tillbaka, kasta in henne i nån skitstor industri-micro och låt henne kokas.
Citera
2011-05-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Fyfan vilken äcklig människa! Och att hon är såpass vidrig att hon försöker skylla ifrån sig på att hon var onykter är ju bara ännu vidrigare!

det är vid såna här tillfällen man skulle vilja ge samma bestraffning tillbaka, kasta in henne i nån skitstor industri-micro och låt henne kokas.
Eller hur, sämsta bortförklaringen..
Citera
2011-05-14, 14:03
Medlem
ecvilles avatar
skulle inte förvåna mig om hon börja knapra på liket, sjuka jävla människa.
Citera
2011-05-14, 14:11
Medlem
Blir förhoppningsvis dödsstraff: "Påföljden är inte fastställd, men det kan bli dödsstraff som är en del av straffskalan för mord i Ohio."
Citera
2011-05-14, 14:17
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenafan
haha en wt amerikan neger. Inte så jävla konstigt
Hur får du en svart kvinna till WHITE trash? Tur att det skedde i USA och inte exempelvis Sverige, nu vet vi med säkerhet att hon aldrig kommer komma ut ur fängelset. USA:s medborgare förväntar sig ett hårt straff för sådana här sjuka brott, gissar på cirkus 230 år i fängelse.
Citera
2011-05-14, 14:40
Medlem
Hur lär det se ut om man micrar en människa? Huden lär ju börja bubbla och typ poffa? Fyfan..
Citera
2011-05-14, 14:42
Medlem
hopplakerstins avatar
Ja vad fan ska man säga? Sånt här får ju bara inte hända?!
Citera
2011-05-14, 14:47
Medlem
polkarandigts avatar
Bara jag som minna att jag har läst om något liknande tidigare? Ca 2 år sedan, en annan kvinna som micrade sin unge. Tror att hon dömdes till vård... (Har för mig att det var i Sverige)
Citera
2011-05-14, 14:48
Medlem
Dantias avatar
Gillar att hon skulle hämnas på pojkvännen, genom att döda hans barn... fattar inte hur man kan vara så sjuk, sen att hon skyller på att hon var full är så jävla dåligt. Skyll inte på någonting ta ditt straff som en vanlig människa!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in