2011-05-14, 13:14
Medlem
Gangster.s avatar
Hej! Undrar om ni kan hjälpa mig med hur man för över pengar från sin Swedbankdosa till ett konto? Vill göra insättning på Nordicbet men är ny och förstår inte hur man ska gå till väga med dosan. Vill göra det med Instantbank (Glupay) på Nordicbets hemsida. Vet inte om det är rätt forum nu men flytta gärna tråden isf! Tacksam om någon kan hjälpa mig.
Citera
2011-05-14, 13:21
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Är det inte så att du ska logga in på din sida på nordicbet, sedan därifrån skriva in dina kontouppgifter och "köpa" krediter/marker(vet inte hur det fungerar i nordicbet)?. Exempelvis använda E-kort för att föra över.
Citera
2011-05-14, 14:28
Medlem
Gangster.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Är det inte så att du ska logga in på din sida på nordicbet, sedan därifrån skriva in dina kontouppgifter och "köpa" krediter/marker(vet inte hur det fungerar i nordicbet)?. Exempelvis använda E-kort för att föra över.

Jo, men det står att jag ska logga in på swedbank först för att föra över insättningen. Alla uppgifter gällande vart jag ska sätta in pengarna finns på nordicbets hemsida men jag vet inte hur jag gör med min dosa och via swedbank!
Citera
2011-05-17, 20:46
Medlem
det är väl som en vanlig överföring/betalning?

logga in som vanligt. gå till Betala/Överför (minns inte exakt hur det ser it på Nordea). Fyll i kontouppgifter samt referensnummer (OCR)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in